MODYFIKACJA KIERUNKU KOSMETOLOGIA w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie

dotyczy studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym

 

Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie otrzymała dofinansowanie z Funduszy Europejskich w ramach umowy nr POWR.03.01.00-00-N047/16-00 na realizację projektu pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie. 

 

Projekt WSIiZ został oceniony pozytywnie i uzyskał 70,5 pkt.

 

Projekt pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie realizowany będzie w okresie od 1.02.2019 r. do 31.12.2021 r. w ramach Osi priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

 

Wartość projektu: 993 860,00 zł

 

Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji 120 osób (5M/115K) poprzez uczestnictwo w edukacji na poziomie wyższym w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, tj. modyfikację studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia  - kierunku odpowiadającego potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa w woj. mazowieckim.

 

Cel główny projektu zostanie osiągnięty poprzez modyfikację planu studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia tj.:

  • wprowadzenie 2 nowych ścieżek kształcenia tj. Kosmetologia kliniczna i Manager produktu kosmetycznego
  • modyfikacja 2 istniejących ścieżek kształcenia tj. Podologia i Kosmetologia bioestetyczna
  • zmodyfikowanie formy zajęć dla modułów dermatologia kliniczna i onkologia skóry, poprzez wprowadzenie zajęć warsztatowych [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego] i klinicznych [prowadzonych w placówkach medycznych] w miejsce dotychczasowych ćwiczeń audytoryjnych
  • wprowadzenie zajęć interpersonalnych dotyczących kontaktów z klientem [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego]
  • wprowadzenie zajęć warsztatowych dotyczących prowadzenia biznesu w branży kosmetologicznej [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego]
  • zmodyfikowanie formy zajęć z modułu Żywienie i suplementacja w aspekcie diety i urody człowieka z dotychczasowych ćwiczeń audytoryjnych na zajęcia warsztatowe
  • realizacja zajęć w ramach poszczególnych ścieżek kształcenia tj. kosmetologia kliniczna i manager produktu kosmetycznego przez pracodawców, przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego

 

Grupa docelowa:

- osoby posiadające dyplom ukończenia studiów I stopnia na kierunku Kosmetologia lub legitymujących się dyplomem z kierunków związanych z tematyką : chemii, farmacji, biologii, bądź szeroko rozumianego zdrowia

Zakłada się, że grupę docelową stanowi 120 osób (5M/115K) chcących się kształcić na kierunku Kosmetologia w ramach 4 ścieżek kształcenia:

  • Kosmetologia bioestetyczna: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 20 os. na studiach niestacjonarnych
  • Kosmetologia kliniczna: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 20 os. na studiach niestacjonarnych
  • Manager produktu kosmetycznego: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 16 os. na studiach niestacjonarnych
  • Podologia: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 16 os. na studiach niestacjonarnych

 

Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie

Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO WER 2014-2020

 

 

Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju

Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym

 

 

 

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia.
  2. Udział w projekcie jest nieodpłatny, w zakresie zajęć dydaktycznych [klinicznych i warsztatowych] dofinansowanych z Funduszy Europejskich.

 

§ 2

Wyjaśnienie pojęć umowy

Ilekroć w niniejszej umowie mowa o:

  1. Beneficjent – Realizator projektu – Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  2. Projekt – Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia
  3. Biuro projektu –biuro realizatora projektu, mieszczące się w siedzibie Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18, p.0.1.
  4. Instytucja Pośrednicząca (IP) PO WER – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
  5. Kandydat – osoba ubiegająca się o udział w Projekcie/biorąca udział w procesie rekrutacji.
  6. Uczestnik projektu – Beneficjent Ostateczny – osoba, która po spełnieniu wszystkich wymogów określonych w regulaminie, została przyjęta do uczestnictwa w projekcie.
  1. Strona www projektu – strona internetowa pod adresem http://powr.wsiiz.pl/ na której    zamieszczane będą wszystkie informacje i dokumenty dotyczące projektu.

 

§ 3

Informacje o projekcie

  1. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
  2. Projekt Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia realizowany jest przez Wyższą Szkołę Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18.
  3. Biuro projektu znajduję się w siedzibie uczelni – 02-366 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18, p. 01. I jest czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 08:00-16:00.
  4. Okres realizacji projektu: od 01.02.2019 r. do 31.12.2021 r.
  5. W projekcie weźmie udział 120 osób tj. 115 kobiet i 5 mężczyzn, które spełnią kryteria grupy docelowej podane w § 5 oraz uzyskają pozytywny wynik w postępowaniu rekrutacyjnym określonym w § 6 niniejszego regulaminu. 
  6. Projekt jest realizowany na obszarze M. St. Warszawy, co oznacza, że wszystkie zajęcia dydaktyczne uwzględnione w ramach projektu odbędą się w siedzibie Uczelni i placówkach medycznych zlokalizowanych na terenie M. St. Warszawy.

 

§ 4

Edycje i terminy rekrutacji

  1. Planowana jest jedna edycja rekrutacji, która będzie prowadzona w sposób ciągły w wyznaczonych terminach tj. od 15 marca 2019 r. do 31 sierpnia 2019 r., z zastrzeżeniem o możliwości dostarczenia brakujących dokumentów do dnia 14 września 2019 r.  
  2. Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany terminu w trakcie rekrutacji o czym poinformuje na stronie internetowej projektu.

 

§ 5

Uczestnicy projektu

  1. Projekt skierowany jest do 120 os.
  2. Beneficjent zastrzega sobie liczebność osób biorących udział w projekcie w podziale na poszczególne ścieżki kształcenia tj.:
  • Kosmetologia bioestetyczna: 12 os. [s. stacjonarne]/ 20 os. [s. niestacjonarne]
  • Kosmetologia kliniczna: 12 os. [s. stacjonarne]/ 20 os. [s. niestacjonarne]
  • Manager produktu kosmetycznego: 12 os. [s. stacjonarne]/ 16 os. [s. niestacjonarne]
  • Podologia: 12 os. [s. stacjonarne]/ 16 os. [s. niestacjonarne]
  1. W projekcie pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia mogą uczestniczyć osoby spełniające następujące kryterium formalne:
  • legitymujące się dyplomem ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunkach: kosmetologia lub innych związanych z tematyką: chemii, farmacji, biologii, bądź szeroko rozumianego tematu zdrowia.

Dodatkowo Beneficjent zastrzega, że będzie kładziony silny nacisk na posiadanie wiedzy z zakresu nauk medycznych i nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej.

 

§ 6

Postępowanie rekrutacyjne

  1. Każdy uczestnik projektu może wziąć udział tylko w jednym postępowaniu rekrutacyjnym, co znaczy nie powinien się rekrutować do WSIiZ na żaden inny kierunek studiów, jak tylko na studia II stopnia na kierunku Kosmetologia.
  2. Każdy z uczestników na etapie procesu rekrutacji podejmuje decyzje o wyborze ścieżki kształcenia z dostępnych do wyboru: Kosmetologia bioestetyczna, Kosmetologia kliniczna, Manager produktu kosmetycznego, Podologia określając priorytety:
  3. I priorytet oznacza wybór ścieżki kształcenia w pierwszej kolejności,
  4. II priorytet oznacza wybór ścieżki kształcenia w drugiej kolejności – z zastrzeżeniem, że dotyczy to sytuacji, gdy:
  • grupa realizująca zajęcia w ramach grupy z I priorytetu nie zostaje uruchomiona, ze względu na zbyt małą liczbę kandydatów,
  • w przypadku pozostawania kandydata na liście rezerwowej w ramach I priorytetu i zarazem wolnych miejsc w II priorytecie ścieżki kształcenia.
  1. Rekrutacja uczestników do projektu odbywać się będzie z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji, również ze względu na rasę, pochodzenie, jak i posiadany stopień i rodzaj niepełnosprawności.
  2. Każdy kandydat powinien w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji skorzystać z elektronicznego systemu rejestracji kandydatów na studia dostępnego pod adresem: e-dziekanat.wsiiz.pl i postępować zgodnie z dostępnymi instrukcjami.
  3. Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące etapy:
    1. Zbieranie podań rekrutacyjnych z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w WSIiZ w Warszawie;
    2. Weryfikacja dokumentacji;
    3. Rozmowa kwalifikacyjna;
    4. Ogłoszenie list rankingowych;
    5. Wybór uczestników projektu.
  4. Przyjmowanie wniosków.
    1. Podania rekrutacyjne z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia można składać:

−  osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-16:00) lub za pośrednictwem poczty polskiej wraz z następującymi załącznikami:   

  • fotografią przyklejoną na wydrukowane i podpisanym odręcznie podaniu rekrutacyjne [fotografia o wymiarach 35x45 mm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, lewy półprofil z widocznym lewym uchem] + płytą ze zdjęciem cyfrowym,
  • kserokopią świadectwa dojrzałości [oryginał do wglądu],
  • kserokopią dyplomu szkoły wyższej wraz z suplementem do dyplomu [oryginał do wglądu],
  • zaświadczeniem od lekarza medycyny pracy,
  • potwierdzeniem opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł [obywatele UE], 150 zł [obywatele spoza UE] na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 005 0000 4530 6050 733– nie dotyczy absolwentów WSIiZ,
  • potwierdzeniem opłaty za ELS [elektroniczną legitymację studencką] w kwocie 22 zł na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ.
    • Zgłoszenie udziału w          projekcie          następuje         poprzez            złożenie    podania rekrutacyjnego z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta i podanym do wiadomości na stronie projektu.
    • Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie, który dostarczy niekompletną dokumentacje zostanie o tym poinformowany drogą e-mailową i poproszony o uzupełnienie dokumentacji w ciągu 14 dni.
    • Beneficjent zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń do projektu do czasu zakwalifikowania wymaganej grupy Uczestników.

 

  1. Ocena formalna wniosków o dopuszczenie do kształcenia na studiach II stopnia

 Ocena dokonana zostanie przez Komisję Kwalifikacyjną wg zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, wg kryteriów dostępu określonych w §5.3. [+10 pkt.] oraz komplementarności wniosku. 

  1. Weryfikacja kryterium premiującego
  2. osoba niepełnosprawna + 5 pkt.,
  3. mężczyzna + 5 pkt.
  4. Rozmowa kwalifikacyjna

Beneficjent zastrzega, że rozmowa kwalifikacyjna ma na celu weryfikację motywacji i zaangażowania kandydatów do podjęcia studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia w WSIiZ. Komisja Kwalifikacyjna będzie miała za zadanie w czasie rozmowy kwalifikacyjnej dokonać wyboru osób zdeterminowanych do nauki, a tym samym ukończenia studiów [+5 pkt].

 

  1. Wybór uczestników projektu
    1. Komisja kwalifikacyjna sporządzi protokół z postępowania kwalifikacyjnego i listę rankingową kandydatów zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Lista rankingowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej powr.wsiiz.pl
    2. Osoby, które zakwalifikują się do udziału w projekcie będą zobowiązane do podpisania Umowy uczestnictwa i innych dokumentów wymaganych przez IP i Beneficjenta, które stanowią załączniki do niniejszego regulaminu.

 

  1. W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów Beneficjent zastrzega możliwość przyjęcia dodatkowego kryterium, a mianowicie ukończeniu wybranego kierunku studiów tj.:
  • + 10 pkt absolwenci studiów I stopnia na kierunku Kosmetologia
  • + 5 pkt absolwenci studiów I stopnia/jednolitych studiów magisterskich na kierunkach innych niż Kosmetologia, ale studiujących w ramach specjalności związanej z kosmetologią i dziedzinami jej pokrewnymi.

 

  1. W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów, po weryfikacji kryterium dodatkowego nr 1, Beneficjent zastrzega możliwość przyjęcia kolejnego dodatkowego kryterium, a mianowicie oceny ze studiów, widniejącej na dyplomie ukończenia studiów tj.:
  • + 5 pkt ocena dostateczna
  • + 10 pkt ocena dostateczna plus
  • + 15 pkt ocena dobra
  • + 20 pkt ocena dobra plus
  • + 25 pkt ocena bardzo dobra.

 

  1. W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów, po weryfikacji kryterium dodatkowego nr 2, Beneficjent zastrzega sobie możliwość przyjęcia kolejnego dodatkowego kryterium, a mianowicie terminu rejestracji w elektronicznym systemie obsługi studiów, widniejącym na podaniu rekrutacyjnym.

 

§ 7

Czas trwania studiów i charakterystyka dofinansowanych zajęć dydaktycznych [klinicznych i warsztatowych]

  1. Studia II stopnia na kierunku Kosmetologia trwają 2 lata tj. 4 semestry.
  1. Planowany termin rozpoczęcia kształcenia to rok akademicki 2019/2020, a planowany termin ukończenia to rok akademicki 2020/2021. Nie później jedna niż do 31 grudnia 2021 r. w przypadku studentów nie przystępujących do obrony w planowanym pierwszym i drugim terminie egzaminu dyplomowego.
  1. Uzyskanie dyplomu ukończenia studiów II stopnia będzie uzależnione od:
    1. zaliczenia wszystkich modułów przewidzianych w planie studiów,
    2. samodzielnego opracowania pracy dyplomowej pod kierunkiem wybranego promotora,
    3. złożenia egzaminu dyplomowego z pozytywnym wynikiem.
  2. Beneficjent zastrzega, że dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem zostanie wydany nie później niż w ciągu 30 dni od terminu egzaminu dyplomowego.
  3. Uczestnicy zajęć dydaktycznych [klinicznych/ warsztatowych] dofinansowanych ze środków UE są zobligowani do dokumentowania swojej obecności na listach obecności przygotowanych przez Beneficjenta.

5.1. Usprawiedliwione będą nieobecności spowodowane: chorobą (udokumentowane zwolnieniem lekarskim) lub nagłymi wypadkami losowymi (potwierdzone właściwymi do zaistniałej sytuacji dokumentami). 

  1. Uczestnicy projektu będą uczestniczyli w dofinansowanych zajęciach dydaktycznych z następujących modułów:
    1. Dermatologia kliniczna – 12h [st. stac.]/ 8h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego + 8h zajęć klinicznych prowadzonych w placówkach medycznych,
    2. Onkologia skóry – 12h [st. stac.]/ 8h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego + 8h zajęć klinicznych prowadzonych w placówkach medycznych,
    3. Kosmetologia kliniczna: warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego: Specjalistyczna aparatura w kosmetologii, Terapie kosmetologiczne chorób skóry i dermokosmetyka, Laseroterapia – 30h [st. stacj.-każdy przedmiot], 20 [st. nst. – każdy przedmiot],
    4. Manager produktu kosmetycznego: warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego: Aparatura i technologia w przemyśle kosmetycznym, Projektowanie produktu kosmetycznego, Dystrybucja produktu kosmetycznego – 30h [st. stacj.-każdy przedmiot], 20 [st. nst. – każdy przedmiot],
    5. Zajęcia interpersonalne dotyczące kontaktów z klientem – 8h prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
    6. Zajęcia warsztatowe dotyczące prowadzenia biznesu w branży kosmetologicznej – 8h prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
    7. Żywienie i suplementacja w aspekcie diety i urody człowieka - 15h [st. stac.]/ 12h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
    8. Seminarium dyplomowe - 60h [st. stac.]/ 40h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego.
  1. Za uczestnictwo w zajęciach z pozostałych modułów uczestnicy projektu zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 80% rocznego czesnego [zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Kanclerza WSIiZ].

 

§ 8

Prawa uczestnika projektu 

  1. Uczestnik ma prawo do:
    1. Nieodpłatnego udziału w projekcie;
    2. Korzystania ze sprzętu dydaktycznego dedykowanego do wybranych modułów.
    3. Kontaktu, poza zajęciami dydaktycznymi, z wykładowcami.
    4. Zgłaszania uwag, opinii o projekcie do Biura Projektu.

 

§ 9

Obowiązki uczestnika projektu 

  1. Uczestnik jest zobowiązany do:
  2. Przestrzegania niniejszego regulaminu;
  3. Przestrzeganie zapisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz wszystkich wewnętrznych aktów prawnych WSIiZ stanowiących podstawę do organizacji procesu kształcenia;
  4. Wypełnienia wszelkich dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia;
  5. Regularnego i punktualnego uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych;
  6. Co najmniej 80% frekwencji na zajęciach dofinansowanych z Funduszy UE. Mniejsza frekwencja spowodowana nieusprawiedliwionymi nieobecnościami skutkować może skreśleniem z listy uczestników projektu;
  7. Aktualizowania danych osobowych, teleadresowych;

 

§ 10

Zaprzestanie wsparcia

  1. Rezygnacja z projektu jest równoznaczna z zaprzestaniem świadczenia wsparcia przez Beneficjenta.
  2. Rezygnacji z udziału w projekcie możliwa jest przed pierwszymi zajęciami dydaktycznymi i wymaga formy pisemnej.
  3. W przypadku nieukończenia studiów, bądź rezygnacji z uczestnictwa w projekcie z przyczyn zależnych od Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu kosztów dofinansowania.
  4. W przypadku nie ukończenia studiów bądź rezygnacji z udziału w projekcie po podpisaniu umowy z przyczyn niezależnych od Uczestnika takich jak np.: śmierć, choroba, nieszczęśliwy wypadek Uczestnika lub inne ważne sytuacje losowe potwierdzone stosownymi zaświadczeniami stwierdzającymi brak możliwości uczestnictwa w zajęciach, złożonymi w terminie 7 dni kalendarzowych w Biurze projektu, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zwrotu kosztów dofinansowania.
  5. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w projekcie jego miejsce może zająć osoba z listy rezerwowej (wg kolejności na liście rezerwowej), o ile stopień zaawansowania realizacji projektu na to pozwoli.

 

§ 11

Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej.
  2. Beneficjent zastrzega sobie możliwość zmian w zapisach regulaminu w sytuacji, w której będą one niezbędne do efektywnej realizacji projektu, bądź będą bezpośrednio związane ze zmianami wprowadzonymi do dokumentów programowych Programu Operacyjnego Wiedza Rozwój Edukacja.
  3. Sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzygane są przez Beneficjenta projektu.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2019 r.

 

Załączniki:

Obecnie Beneficjent nie prowadzi żadnego postępowania ofertowego, zgodnie z zasadami konkurencyjności, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).



 


Lipiec 2019

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019

(na przeprowadzenie w podmiocie leczniczym modułów dydaktycznych: onkologia skóry (1) oraz dermatologia kliniczna (2) w formie zajęć – ćwiczeń klinicznych)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019

(na przeprowadzenie przez pracodawców modułów dydaktycznych: projektowanie produktu kosmetycznego [1] oraz dystrybucja produktu kosmetycznego [2] w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019

(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułu dydaktycznego żywienie i suplementacja diety w aspekcie zdrowia i urody człowieka w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 6__2019

(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułu dydaktycznego: terapie kosmetologiczne chorób skóry i dermokosmetyka w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 6__2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019

(na przeprowadzenie przez pracodawców modułów dydaktycznych: specjalistyczna aparatura w kosmetologii (1) oraz laseroterapia (2) w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułów)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019

(na przeprowadzenie modułów dydaktycznych: onkologia skóry (1) oraz dermatologia kliniczna (2) w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułów)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 10/13__2019

(na przeprowadzenie przez pracodawców modułu dydaktycznego: aparatura i technologia w przemyśle kosmetycznym w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 10/13__2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 30/2019

(dostawa modeli skóry oraz modelu stopy cukrzycowej wykorzystywanych do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)

(39162100-6 Pomoce dydaktyczne)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 30/2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 30/2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 2/07/ZAD 4.poz 29/2019

(dostawa urządzenia laboratoryjnego – lepkościomierza rotacyjnego wykorzystywanego do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)

(Kod CPV 38425200-2)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 2PR/ZAD 4.poz 29/2019

Załącznik b2 do protokołu wyboru wykonawcy nr 2PR/ZAD 4.poz 29/2019

  

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 29/2019

(dostawa urządzenia GeneO®+ wykorzystywanego do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)

(33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 29/2019

Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 29/2019

Załącznik nr 1 do Oferty złożonej do zapytania ofertowego nr 2/07/ZAD 4.poz 29/2019

 

 

Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 28/2019

(wykonanie i dostawa odzieży ochronnej – fartucha kosmetycznego z logo UE i logo Uczelni do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)

(33199000-1 Odzież medyczna)

Oświadczenie zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 28/2019

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 28/2019

Czerwiec 2019

Zapytanie ofertowe nr 1/05/ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura

(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułów dydaktycznych w zakresie: zajęcia interpersonalne dot. kontaktów z klientem (1) oraz zajęcia warsztatowe dot. prowadzenia biznesu z branży kosmetologicznej (2) dla studentów studiów kosmetologia II stopnia oraz przygotowanie karty przedmiotu – syllabusa i skryptu dydaktycznego dla w/w modułów zajęć)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura

Załącznik b2 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura


Maj 2019

Zapytanie ofertowe nr 1/05/ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 - 2019

(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułów dydaktycznych w zakresie: zajęcia interpersonalne dot. kontaktów z klientem (1) oraz zajęcia warsztatowe dot. prowadzenia biznesu z branży kosmetologicznej (2) dla studentów studiów kosmetologia II stopnia oraz przygotowanie karty przedmiotu – syllabusa i skryptu dydaktycznego dla w/w modułów zajęć)

(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)

Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/NN/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019

 

end faq
{accordionfaq faqid=accordion2 faqclass="graybarfaq headerbackground headerborder contentborder"}

REKRUTACJA TRWA od 15 marca 2019 r. do 15 września 2019 r.

[z zastrzeżeniem o możliwości dostarczenia brakujących dokumentów do dnia 14 września 2019 r.]

 

Podania rekrutacyjne z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia [dostępne pod adresem e-dziekanat.wsiiz.pl] wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia można składać:

− osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-16:00) lub za pośrednictwem poczty polskiej wraz z następującymi załącznikami:

  • fotografią przyklejoną na wydrukowane i podpisanym odręcznie podaniu rekrutacyjne [fotografia o wymiarach 35x45 mm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, lewy półprofil z widocznym lewym uchem] + płytą ze zdjęciem cyfrowym,
  • kserokopią świadectwa dojrzałości [oryginał do wglądu],
  • kserokopią dyplomu szkoły wyższej wraz z suplementem do dyplomu [oryginał do wglądu],
  • zaświadczeniem od lekarza medycyny pracy,
  • potwierdzeniem opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł [obywatele UE], 150 zł [obywatele spoza UE] na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ,
  • potwierdzeniem opłaty za ELS [elektroniczną legitymację studencką] w kwocie 22 zł na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ.

 

Zgłoszenie udziału w projekcie następuje poprzez złożenie    podania rekrutacyjnego z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta i podanym do wiadomości na stronie projektu.

Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie, który dostarczy niekompletną dokumentacje zostanie o tym poinformowany drogą e-mailową i poproszony o uzupełnienie dokumentacji w ciągu 14 dni.

Beneficjent zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń do projektu do czasu zakwalifikowania wymaganej grupy Uczestników.  

Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 18
02-366 Warszawa
NIP 5291678903
REGON 015592523
tel.: 22 856 70 93
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.