MODYFIKACJA KIERUNKU KOSMETOLOGIA w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
dotyczy studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie otrzymała dofinansowanie z Funduszy Europejskich w ramach umowy nr POWR.03.01.00-00-N047/16-00 na realizację projektu pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.
Projekt WSIiZ został oceniony pozytywnie i uzyskał 70,5 pkt.
Projekt pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie realizowany będzie w okresie od 1.02.2019 r. do 31.12.2021 r. w ramach Osi priorytetowej III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Wartość projektu: 993 860,00 zł
Celem głównym projektu jest podniesienie kompetencji 120 osób (5M/115K) poprzez uczestnictwo w edukacji na poziomie wyższym w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, tj. modyfikację studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia - kierunku odpowiadającego potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa w woj. mazowieckim.
Cel główny projektu zostanie osiągnięty poprzez modyfikację planu studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia tj.:
- wprowadzenie 2 nowych ścieżek kształcenia tj. Kosmetologia kliniczna i Manager produktu kosmetycznego
- modyfikacja 2 istniejących ścieżek kształcenia tj. Podologia i Kosmetologia bioestetyczna
- zmodyfikowanie formy zajęć dla modułów dermatologia kliniczna i onkologia skóry, poprzez wprowadzenie zajęć warsztatowych [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego] i klinicznych [prowadzonych w placówkach medycznych] w miejsce dotychczasowych ćwiczeń audytoryjnych
- wprowadzenie zajęć interpersonalnych dotyczących kontaktów z klientem [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego]
- wprowadzenie zajęć warsztatowych dotyczących prowadzenia biznesu w branży kosmetologicznej [prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego]
- zmodyfikowanie formy zajęć z modułu Żywienie i suplementacja w aspekcie diety i urody człowieka z dotychczasowych ćwiczeń audytoryjnych na zajęcia warsztatowe
- realizacja zajęć w ramach poszczególnych ścieżek kształcenia tj. kosmetologia kliniczna i manager produktu kosmetycznego przez pracodawców, przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego
Grupa docelowa:
- osoby posiadające dyplom ukończenia studiów I stopnia na kierunku Kosmetologia lub legitymujących się dyplomem z kierunków związanych z tematyką : chemii, farmacji, biologii, bądź szeroko rozumianego zdrowia
Zakłada się, że grupę docelową stanowi 120 osób (5M/115K) chcących się kształcić na kierunku Kosmetologia w ramach 4 ścieżek kształcenia:
- Kosmetologia bioestetyczna: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 20 os. na studiach niestacjonarnych
- Kosmetologia kliniczna: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 20 os. na studiach niestacjonarnych
- Manager produktu kosmetycznego: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 16 os. na studiach niestacjonarnych
- Podologia: 12 os. na studiach stacjonarnych/ 16 os. na studiach niestacjonarnych
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO WER 2014-2020
Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju
Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym
§ 1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia.
- Udział w projekcie jest nieodpłatny, w zakresie zajęć dydaktycznych [klinicznych i warsztatowych] dofinansowanych z Funduszy Europejskich.
§ 2
Wyjaśnienie pojęć umowy
Ilekroć w niniejszej umowie mowa o:
- Beneficjent – Realizator projektu – Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
- Projekt – Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia
- Biuro projektu –biuro realizatora projektu, mieszczące się w siedzibie Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18, p.0.1.
- Instytucja Pośrednicząca (IP) PO WER – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
- Kandydat – osoba ubiegająca się o udział w Projekcie/biorąca udział w procesie rekrutacji.
- Uczestnik projektu – Beneficjent Ostateczny – osoba, która po spełnieniu wszystkich wymogów określonych w regulaminie, została przyjęta do uczestnictwa w projekcie.
- Strona www projektu – strona internetowa pod adresem http://powr.wsiiz.pl/ na której zamieszczane będą wszystkie informacje i dokumenty dotyczące projektu.
§ 3
Informacje o projekcie
- Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
- Projekt Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia realizowany jest przez Wyższą Szkołę Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18.
- Biuro projektu znajduję się w siedzibie uczelni – 02-366 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18, p. 01. I jest czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 08:00-16:00.
- Okres realizacji projektu: od 01.02.2019 r. do 31.12.2021 r.
- W projekcie weźmie udział 120 osób tj. 115 kobiet i 5 mężczyzn, które spełnią kryteria grupy docelowej podane w § 5 oraz uzyskają pozytywny wynik w postępowaniu rekrutacyjnym określonym w § 6 niniejszego regulaminu.
- Projekt jest realizowany na obszarze M. St. Warszawy, co oznacza, że wszystkie zajęcia dydaktyczne uwzględnione w ramach projektu odbędą się w siedzibie Uczelni i placówkach medycznych zlokalizowanych na terenie M. St. Warszawy.
§ 4
Edycje i terminy rekrutacji
- Planowana jest jedna edycja rekrutacji, która będzie prowadzona w sposób ciągły w wyznaczonych terminach tj. od 15 marca 2019 r. do 31 sierpnia 2019 r., z zastrzeżeniem o możliwości dostarczenia brakujących dokumentów do dnia 14 września 2019 r.
- Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany terminu w trakcie rekrutacji o czym poinformuje na stronie internetowej projektu.
§ 5
Uczestnicy projektu
- Projekt skierowany jest do 120 os.
- Beneficjent zastrzega sobie liczebność osób biorących udział w projekcie w podziale na poszczególne ścieżki kształcenia tj.:
- Kosmetologia bioestetyczna: 12 os. [s. stacjonarne]/ 20 os. [s. niestacjonarne]
- Kosmetologia kliniczna: 12 os. [s. stacjonarne]/ 20 os. [s. niestacjonarne]
- Manager produktu kosmetycznego: 12 os. [s. stacjonarne]/ 16 os. [s. niestacjonarne]
- Podologia: 12 os. [s. stacjonarne]/ 16 os. [s. niestacjonarne]
- W projekcie pt. Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia mogą uczestniczyć osoby spełniające następujące kryterium formalne:
- legitymujące się dyplomem ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich na kierunkach: kosmetologia lub innych związanych z tematyką: chemii, farmacji, biologii, bądź szeroko rozumianego tematu zdrowia.
Dodatkowo Beneficjent zastrzega, że będzie kładziony silny nacisk na posiadanie wiedzy z zakresu nauk medycznych i nauk o zdrowiu oraz nauk o kulturze fizycznej.
§ 6
Postępowanie rekrutacyjne
- Każdy uczestnik projektu może wziąć udział tylko w jednym postępowaniu rekrutacyjnym, co znaczy nie powinien się rekrutować do WSIiZ na żaden inny kierunek studiów, jak tylko na studia II stopnia na kierunku Kosmetologia.
- Każdy z uczestników na etapie procesu rekrutacji podejmuje decyzje o wyborze ścieżki kształcenia z dostępnych do wyboru: Kosmetologia bioestetyczna, Kosmetologia kliniczna, Manager produktu kosmetycznego, Podologia określając priorytety:
- I priorytet oznacza wybór ścieżki kształcenia w pierwszej kolejności,
- II priorytet oznacza wybór ścieżki kształcenia w drugiej kolejności – z zastrzeżeniem, że dotyczy to sytuacji, gdy:
- grupa realizująca zajęcia w ramach grupy z I priorytetu nie zostaje uruchomiona, ze względu na zbyt małą liczbę kandydatów,
- w przypadku pozostawania kandydata na liście rezerwowej w ramach I priorytetu i zarazem wolnych miejsc w II priorytecie ścieżki kształcenia.
- Rekrutacja uczestników do projektu odbywać się będzie z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji, również ze względu na rasę, pochodzenie, jak i posiadany stopień i rodzaj niepełnosprawności.
- Każdy kandydat powinien w celu wzięcia udziału w procesie rekrutacji skorzystać z elektronicznego systemu rejestracji kandydatów na studia dostępnego pod adresem: e-dziekanat.wsiiz.pl i postępować zgodnie z dostępnymi instrukcjami.
- Postępowanie rekrutacyjne obejmuje następujące etapy:
- Zbieranie podań rekrutacyjnych z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w WSIiZ w Warszawie;
- Weryfikacja dokumentacji;
- Rozmowa kwalifikacyjna;
- Ogłoszenie list rankingowych;
- Wybór uczestników projektu.
- Przyjmowanie wniosków.
- Podania rekrutacyjne z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia można składać:
− osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-16:00) lub za pośrednictwem poczty polskiej wraz z następującymi załącznikami:
- fotografią przyklejoną na wydrukowane i podpisanym odręcznie podaniu rekrutacyjne [fotografia o wymiarach 35x45 mm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, lewy półprofil z widocznym lewym uchem] + płytą ze zdjęciem cyfrowym,
- kserokopią świadectwa dojrzałości [oryginał do wglądu],
- kserokopią dyplomu szkoły wyższej wraz z suplementem do dyplomu [oryginał do wglądu],
- zaświadczeniem od lekarza medycyny pracy,
- potwierdzeniem opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł [obywatele UE], 150 zł [obywatele spoza UE] na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 005 0000 4530 6050 733– nie dotyczy absolwentów WSIiZ,
- potwierdzeniem opłaty za ELS [elektroniczną legitymację studencką] w kwocie 22 zł na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ.
- Zgłoszenie udziału w projekcie następuje poprzez złożenie podania rekrutacyjnego z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta i podanym do wiadomości na stronie projektu.
- Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie, który dostarczy niekompletną dokumentacje zostanie o tym poinformowany drogą e-mailową i poproszony o uzupełnienie dokumentacji w ciągu 14 dni.
- Beneficjent zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń do projektu do czasu zakwalifikowania wymaganej grupy Uczestników.
- Ocena formalna wniosków o dopuszczenie do kształcenia na studiach II stopnia
Ocena dokonana zostanie przez Komisję Kwalifikacyjną wg zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA, wg kryteriów dostępu określonych w §5.3. [+10 pkt.] oraz komplementarności wniosku.
- Weryfikacja kryterium premiującego
- osoba niepełnosprawna + 5 pkt.,
- mężczyzna + 5 pkt.
- Rozmowa kwalifikacyjna
Beneficjent zastrzega, że rozmowa kwalifikacyjna ma na celu weryfikację motywacji i zaangażowania kandydatów do podjęcia studiów II stopnia na kierunku Kosmetologia w WSIiZ. Komisja Kwalifikacyjna będzie miała za zadanie w czasie rozmowy kwalifikacyjnej dokonać wyboru osób zdeterminowanych do nauki, a tym samym ukończenia studiów [+5 pkt].
- Wybór uczestników projektu
- Komisja kwalifikacyjna sporządzi protokół z postępowania kwalifikacyjnego i listę rankingową kandydatów zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Lista rankingowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej powr.wsiiz.pl
- Osoby, które zakwalifikują się do udziału w projekcie będą zobowiązane do podpisania Umowy uczestnictwa i innych dokumentów wymaganych przez IP i Beneficjenta, które stanowią załączniki do niniejszego regulaminu.
- W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów Beneficjent zastrzega możliwość przyjęcia dodatkowego kryterium, a mianowicie ukończeniu wybranego kierunku studiów tj.:
- + 10 pkt absolwenci studiów I stopnia na kierunku Kosmetologia
- + 5 pkt absolwenci studiów I stopnia/jednolitych studiów magisterskich na kierunkach innych niż Kosmetologia, ale studiujących w ramach specjalności związanej z kosmetologią i dziedzinami jej pokrewnymi.
- W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów, po weryfikacji kryterium dodatkowego nr 1, Beneficjent zastrzega możliwość przyjęcia kolejnego dodatkowego kryterium, a mianowicie oceny ze studiów, widniejącej na dyplomie ukończenia studiów tj.:
- + 5 pkt ocena dostateczna
- + 10 pkt ocena dostateczna plus
- + 15 pkt ocena dobra
- + 20 pkt ocena dobra plus
- + 25 pkt ocena bardzo dobra.
- W przypadku zdobycia przez uczestników tej samej liczby punktów, po weryfikacji kryterium dodatkowego nr 2, Beneficjent zastrzega sobie możliwość przyjęcia kolejnego dodatkowego kryterium, a mianowicie terminu rejestracji w elektronicznym systemie obsługi studiów, widniejącym na podaniu rekrutacyjnym.
§ 7
Czas trwania studiów i charakterystyka dofinansowanych zajęć dydaktycznych [klinicznych i warsztatowych]
- Studia II stopnia na kierunku Kosmetologia trwają 2 lata tj. 4 semestry.
- Planowany termin rozpoczęcia kształcenia to rok akademicki 2019/2020, a planowany termin ukończenia to rok akademicki 2020/2021. Nie później jedna niż do 31 grudnia 2021 r. w przypadku studentów nie przystępujących do obrony w planowanym pierwszym i drugim terminie egzaminu dyplomowego.
- Uzyskanie dyplomu ukończenia studiów II stopnia będzie uzależnione od:
- zaliczenia wszystkich modułów przewidzianych w planie studiów,
- samodzielnego opracowania pracy dyplomowej pod kierunkiem wybranego promotora,
- złożenia egzaminu dyplomowego z pozytywnym wynikiem.
- Beneficjent zastrzega, że dyplom ukończenia studiów wraz z suplementem zostanie wydany nie później niż w ciągu 30 dni od terminu egzaminu dyplomowego.
- Uczestnicy zajęć dydaktycznych [klinicznych/ warsztatowych] dofinansowanych ze środków UE są zobligowani do dokumentowania swojej obecności na listach obecności przygotowanych przez Beneficjenta.
5.1. Usprawiedliwione będą nieobecności spowodowane: chorobą (udokumentowane zwolnieniem lekarskim) lub nagłymi wypadkami losowymi (potwierdzone właściwymi do zaistniałej sytuacji dokumentami).
- Uczestnicy projektu będą uczestniczyli w dofinansowanych zajęciach dydaktycznych z następujących modułów:
- Dermatologia kliniczna – 12h [st. stac.]/ 8h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego + 8h zajęć klinicznych prowadzonych w placówkach medycznych,
- Onkologia skóry – 12h [st. stac.]/ 8h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego + 8h zajęć klinicznych prowadzonych w placówkach medycznych,
- Kosmetologia kliniczna: warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego: Specjalistyczna aparatura w kosmetologii, Terapie kosmetologiczne chorób skóry i dermokosmetyka, Laseroterapia – 30h [st. stacj.-każdy przedmiot], 20 [st. nst. – każdy przedmiot],
- Manager produktu kosmetycznego: warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego: Aparatura i technologia w przemyśle kosmetycznym, Projektowanie produktu kosmetycznego, Dystrybucja produktu kosmetycznego – 30h [st. stacj.-każdy przedmiot], 20 [st. nst. – każdy przedmiot],
- Zajęcia interpersonalne dotyczące kontaktów z klientem – 8h prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
- Zajęcia warsztatowe dotyczące prowadzenia biznesu w branży kosmetologicznej – 8h prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
- Żywienie i suplementacja w aspekcie diety i urody człowieka - 15h [st. stac.]/ 12h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego,
- Seminarium dyplomowe - 60h [st. stac.]/ 40h [st. niestac.] warsztatów prowadzonych przez przedstawicieli środowiska społeczno – gospodarczego.
- Za uczestnictwo w zajęciach z pozostałych modułów uczestnicy projektu zobowiązani są do uiszczenia opłaty w wysokości 80% rocznego czesnego [zgodnie z obowiązującym Zarządzeniem Kanclerza WSIiZ].
§ 8
Prawa uczestnika projektu
- Uczestnik ma prawo do:
- Nieodpłatnego udziału w projekcie;
- Korzystania ze sprzętu dydaktycznego dedykowanego do wybranych modułów.
- Kontaktu, poza zajęciami dydaktycznymi, z wykładowcami.
- Zgłaszania uwag, opinii o projekcie do Biura Projektu.
§ 9
Obowiązki uczestnika projektu
- Uczestnik jest zobowiązany do:
- Przestrzegania niniejszego regulaminu;
- Przestrzeganie zapisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce oraz wszystkich wewnętrznych aktów prawnych WSIiZ stanowiących podstawę do organizacji procesu kształcenia;
- Wypełnienia wszelkich dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie Modyfikacja kierunku Kosmetologia w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia;
- Regularnego i punktualnego uczestnictwa w zajęciach dydaktycznych;
- Co najmniej 80% frekwencji na zajęciach dofinansowanych z Funduszy UE. Mniejsza frekwencja spowodowana nieusprawiedliwionymi nieobecnościami skutkować może skreśleniem z listy uczestników projektu;
- Aktualizowania danych osobowych, teleadresowych;
§ 10
Zaprzestanie wsparcia
- Rezygnacja z projektu jest równoznaczna z zaprzestaniem świadczenia wsparcia przez Beneficjenta.
- Rezygnacji z udziału w projekcie możliwa jest przed pierwszymi zajęciami dydaktycznymi i wymaga formy pisemnej.
- W przypadku nieukończenia studiów, bądź rezygnacji z uczestnictwa w projekcie z przyczyn zależnych od Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu kosztów dofinansowania.
- W przypadku nie ukończenia studiów bądź rezygnacji z udziału w projekcie po podpisaniu umowy z przyczyn niezależnych od Uczestnika takich jak np.: śmierć, choroba, nieszczęśliwy wypadek Uczestnika lub inne ważne sytuacje losowe potwierdzone stosownymi zaświadczeniami stwierdzającymi brak możliwości uczestnictwa w zajęciach, złożonymi w terminie 7 dni kalendarzowych w Biurze projektu, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zwrotu kosztów dofinansowania.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w projekcie jego miejsce może zająć osoba z listy rezerwowej (wg kolejności na liście rezerwowej), o ile stopień zaawansowania realizacji projektu na to pozwoli.
§ 11
Postanowienia końcowe
- Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej.
- Beneficjent zastrzega sobie możliwość zmian w zapisach regulaminu w sytuacji, w której będą one niezbędne do efektywnej realizacji projektu, bądź będą bezpośrednio związane ze zmianami wprowadzonymi do dokumentów programowych Programu Operacyjnego Wiedza Rozwój Edukacja.
- Sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzygane są przez Beneficjenta projektu.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.02.2019 r.
Załączniki:
- Załącznik nr 1 – dostępny pod adresem e-dziekanat.wsiiz.pl [od dnia 25.02.2019 r.]
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie uczestnika projektu
- Załącznik nr 3 – Dane uczestnika projektu otrzymującego wsparcie
- Załącznik nr 4 – Umowa uczestnictwa
Obecnie Beneficjent nie prowadzi żadnego postępowania ofertowego, zgodnie z zasadami konkurencyjności, bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
Lipiec 2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019
(na przeprowadzenie w podmiocie leczniczym modułów dydaktycznych: onkologia skóry (1) oraz dermatologia kliniczna (2) w formie zajęć – ćwiczeń klinicznych)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4 poz. 15/17/22_2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019
(na przeprowadzenie przez pracodawców modułów dydaktycznych: projektowanie produktu kosmetycznego [1] oraz dystrybucja produktu kosmetycznego [2] w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 11/12__2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019
(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułu dydaktycznego żywienie i suplementacja diety w aspekcie zdrowia i urody człowieka w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 4 poz. 21__2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 6__2019
(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułu dydaktycznego: terapie kosmetologiczne chorób skóry i dermokosmetyka w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 6__2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019
(na przeprowadzenie przez pracodawców modułów dydaktycznych: specjalistyczna aparatura w kosmetologii (1) oraz laseroterapia (2) w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułów)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 2 poz. 5/7/8__2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019
(na przeprowadzenie modułów dydaktycznych: onkologia skóry (1) oraz dermatologia kliniczna (2) w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułów)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1 poz. 4 /ZAD 4 poz. 16/18/_2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 10/13__2019
(na przeprowadzenie przez pracodawców modułu dydaktycznego: aparatura i technologia w przemyśle kosmetycznym w formie ćwiczeń – warsztatów oraz opracowanie skryptu dydaktycznego dla w/w modułu)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ NN/ ZAD 1 poz. 4/ZAD 3 poz. 10/13__2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 30/2019
(dostawa modeli skóry oraz modelu stopy cukrzycowej wykorzystywanych do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)
(39162100-6 Pomoce dydaktyczne)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 30/2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 30/2019
Zapytanie ofertowe nr 2/07/ZAD 4.poz 29/2019
(dostawa urządzenia laboratoryjnego – lepkościomierza rotacyjnego wykorzystywanego do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)
(Kod CPV 38425200-2)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 2PR/ZAD 4.poz 29/2019
Załącznik b2 do protokołu wyboru wykonawcy nr 2PR/ZAD 4.poz 29/2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 29/2019
(dostawa urządzenia GeneO®+ wykorzystywanego do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)
(33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała)
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 29/2019
Oświadczenie Zmawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 29/2019
Załącznik nr 1 do Oferty złożonej do zapytania ofertowego nr 2/07/ZAD 4.poz 29/2019
Zapytanie ofertowe nr 1/07/ZAD 4.poz 28/2019
(wykonanie i dostawa odzieży ochronnej – fartucha kosmetycznego z logo UE i logo Uczelni do zajęć praktycznych na studiach II stopnia na kierunku kosmetologia)
(33199000-1 Odzież medyczna)
Oświadczenie zamawiającego o braku powiązań z Wykonawcami
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 28/2019
Załącznik b1 do protokołu wyboru wykonawcy nr 1PR/ZAD 4.poz 28/2019
Czerwiec 2019
Zapytanie ofertowe nr 1/05/ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura
(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułów dydaktycznych w zakresie: zajęcia interpersonalne dot. kontaktów z klientem (1) oraz zajęcia warsztatowe dot. prowadzenia biznesu z branży kosmetologicznej (2) dla studentów studiów kosmetologia II stopnia oraz przygotowanie karty przedmiotu – syllabusa i skryptu dydaktycznego dla w/w modułów zajęć)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019 – II tura
Maj 2019
Zapytanie ofertowe nr 1/05/ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 - 2019
(na przeprowadzenie przez pracodawcę modułów dydaktycznych w zakresie: zajęcia interpersonalne dot. kontaktów z klientem (1) oraz zajęcia warsztatowe dot. prowadzenia biznesu z branży kosmetologicznej (2) dla studentów studiów kosmetologia II stopnia oraz przygotowanie karty przedmiotu – syllabusa i skryptu dydaktycznego dla w/w modułów zajęć)
(kod CPV 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe)
Protokół wyboru wykonawcy nr 1PR/NN/ ZAD 1.poz 1/poz.4 _ ZAD 2. poz.19/poz.20 – 2019
end faq
{accordionfaq faqid=accordion2 faqclass="graybarfaq headerbackground headerborder contentborder"}REKRUTACJA TRWA od 15 marca 2019 r. do 15 września 2019 r.
[z zastrzeżeniem o możliwości dostarczenia brakujących dokumentów do dnia 14 września 2019 r.]
Podania rekrutacyjne z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia [dostępne pod adresem e-dziekanat.wsiiz.pl] wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia można składać:
− osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do soboty w godz. 8:00-16:00) lub za pośrednictwem poczty polskiej wraz z następującymi załącznikami:
- fotografią przyklejoną na wydrukowane i podpisanym odręcznie podaniu rekrutacyjne [fotografia o wymiarach 35x45 mm przedstawiająca osobę bez nakrycia głowy i okularów z ciemnymi szkłami, lewy półprofil z widocznym lewym uchem] + płytą ze zdjęciem cyfrowym,
- kserokopią świadectwa dojrzałości [oryginał do wglądu],
- kserokopią dyplomu szkoły wyższej wraz z suplementem do dyplomu [oryginał do wglądu],
- zaświadczeniem od lekarza medycyny pracy,
- potwierdzeniem opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł [obywatele UE], 150 zł [obywatele spoza UE] na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ,
- potwierdzeniem opłaty za ELS [elektroniczną legitymację studencką] w kwocie 22 zł na konto uczelni: ALIOR bank 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331 – nie dotyczy absolwentów WSIiZ.
Zgłoszenie udziału w projekcie następuje poprzez złożenie podania rekrutacyjnego z zakreśleniem kierunku studiów i ścieżki kształcenia wraz z wymaganymi dokumentami od kandydatów na studia II stopnia w terminie wyznaczonym przez Beneficjenta i podanym do wiadomości na stronie projektu.
Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie, który dostarczy niekompletną dokumentacje zostanie o tym poinformowany drogą e-mailową i poproszony o uzupełnienie dokumentacji w ciągu 14 dni.
Beneficjent zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania zgłoszeń do projektu do czasu zakwalifikowania wymaganej grupy Uczestników.
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. 18
02-366 Warszawa
NIP 5291678903
REGON 015592523
tel.: 22 856 70 93
mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.