Szanowni Studenci i Słuchacze studiów podyplomowych,
dr n. med. Monika Sadowska, prof. WSIiZ [Prorektor ds. Nauki] z wielką przyjemnością informuje, że od 23 marca 2020 r. w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie uruchomiona została działalność PUNKTU KONSULTACYJNEGO.
Jeśli potrzebujecie wsparcia prawnego, wystarczy tylko, że wyślecie maila z opisem swojej sprawy na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Bezpłatne porady prawne udzielane są przede wszystkim w zakresie.:
- ochrony interesów studenta w związku z procesem kształcenia i doskonalenia zawodowego,
- ochrony praw studenta z niepełnosprawnością lub znajdującego się w szczególnej sytuacji zdrowotnej,
- rozwiązywania sytuacji konfliktowych związanych z procesem kształcenia i doskonalenia zawodowego,
- przeciwdziałania dyskryminacji i przemocy na Uczelni.
Być może pojawią się też inne problemy wynikające z obecnej sytuacji epidemiologicznej w kraju i na świecie!
Serdecznie zapraszamy Was do skorzystania ze wsparcia Naszej Pani Prorektor.
Wydział Inżynierii
2016-2017 Karty przedmiotów studia stacjonarne
2016-2017 Karty przedmiotów studia niestacjonarne
Wydział Gospodarki Przestrzennej i Infrastruktury
2011-2015 Karty przedmiotów studia stacjonarne / studia niestacjonarne
2012-2016 Karty przedmiotów studia stacjonarne
2012-2016 Karty przedmiotów studia niestacjonarne
2014-2018 Karty przedmiotów studia stacjonarne
2014-2018 Karty przedmiotów studia niestacjonarne
Karty przedmiotów 2015-2019 studia stacjonarne
Karty przedmiotów 2015-2019 studia niestacjonarne
Wydział Nauk o Zdrowiu
DIETETYKA I stopnia
2017-2018 Karta przedmiotów studia stacjonarne
2017-2018 Karta przedmiotów studia niestacjonarne
KOSMETOLOGIA I stopnia
wystąpił błąd na stronie, proszę o kontakt z webmasterem
KOSMETOLOGIA II stopnia
wystąpił błąd na stronie, proszę o kontakt z webmasterem
end faq
{accordionfaq faqid=accordion1 faqclass="graybarfaq headerbackground headerborder contentborder"}Szanowni Państwo,
Publikujemy terminy konsultacji akademickich obowiązujących w semestrze letnim roku akademickiego 2017/2018.
Prosimy by nie przeszkadzać w zajęciach, a konsultować się tylko w czasie przerwy
- Baltaza W., mgr
- Baur T.
- Białas I., dr n. chem.
- Borecka A., dr n. biol.
- Chabowska-Litka A., dr n. ekon.
- Charmas M., dr n. chem.
- Chwalbińska J., prof. dr hab. n. med.
- Cognac E.
- Czeczuk A., dr n. o kult. fiz.
- Czerniewski Ł., mgr
- Czubak E., mgr
- Dąbrowski J.,dr n. med.
- Dąbrowski T., dr
- Dębek E., mgr inż.
- Dział Nauki., mgr
- Frontczak-Baniewicz M.,dr hab. n. med.
- Gętek-Paszek M., dr n. med.
- Godlewska R., mgr
- Gołąbek-Sulejczak D., dr hab. n. med.
- Goraj-Szczypiorowska B., dr n. med.
- Grzyb S., dr n. chem.
- Jakubiak-Sapa I., mgr
- Jakubiec A., mgr
- Klonowska J.,dr n. społ.
- Kluska M., dr hab.
- Kopylov O., dr inż.
- Kowalcze K., dr n. rol.
- Koziej P., dr n. farm.
- Krzystyniak K.,prof. dr hab.
- Kurach A., mgr
- Kurzela A., mgr
- Lazar A., mgr
- Liwosz A., mgr
- Łasisz D., mgr inż.
- Łuczak J., dr n. o kult. fiz.
- Marciniak P., mgr
- Maśloch G., dr
- Michalska Agnieszka, dr n. biol.
- Michalska Aleksandra, dr
- Murkowski M., dr n. med.
- Owczarek M., mgr inż
- Pachocka L.,dr n. med.
- Pawłowska M., dr n. chem.
- Płocica J., dr n. ekon.
- Poniewierza P. dr n. med.
- Podciborski T., dr
- Ranik I., mgr inż.
- Sadowski B., prof. dr hab. n. med.
- Sempolska K., dr n. o kult. fiz
- Sielicki P.,dr n. med.
- Siemiatkowska J.,mgr
- Sikora B., dr n. fiz.
- Skiwska A., mgr
- Skwarek A., dr n. med.
- Slosorz T., dr n. o zdr.
- Słupek W., mgr
- Sobol M., dr
- Sokół A., mgr
- Starościak S., dr n. med.
- Stasiewicz B., mgr
- Stateczna-Mędrek A., mgr inż.
- Stefaniak Ł., dr
- Szewczyk A., mgr inż.
- Trojanowska A.
- Uzarowicz W.
- Wasilewski T., dr hab. inż.
- Wiciński M., dr n. med.
- Wodecka M., mgr inż.
- Wolinowska R., dr
- Wolska-Adamczyk A., dr n. med.
- Wrzosek M., mgr
- Zabielski A., dr n. med.
- Zajdel K., mgr
- Załuski D., dr n. farm.
- Ziemba A.,prof. dr hab. n. med.
- Żerańska J., dr n. farm.
- Czym są Krajowe Ramy Kwalifikacji?
- To jednolity sposób opisania kwalifikacji zdobytych na każdym etapie uczenia się formalnego (od szkoły podstawowej po doktorat), pozaformalnego oraz nieformalnego.
- Narzędzie służące do opisu i podziału kwalifikacji ze względu na poziomy osiągnięć scharakteryzowane wedle przyjętych w danym kraju zestawów kryteriów mających jednocześnie jasne odniesienia do ram europejskich.
- Do czego służą KRK?
- Zostały stworzone dla potrzeb rynku pracy i społeczeństwa obywatelskiego.
- Służą większej przejrzystości, jakości i dostępności zdobywanych kwalifikacji
i wiedzy. - Integrują różne krajowe podsystemy kwalifikacji.
- Czym są Krajowe Ramy Kwalifikacji dla szkolnictwa wyższego?
Metoda opisu polskiego systemu kształcenia, która wyróżnia się dwiema charakterystycznymi cechami:
- Opisy sformułowane są w języku efektów kształcenia, to znaczy przedstawiają wymagania, jakim powinien sprostać student po ukończeniu nauki w ramach danego cyklu kształcenia.
- Opisy te – za pomocą wspólnego europejskiego systemu – pozwolą na dokonywanie porównań dyplomów uzyskiwanych w rożnych uczelniach na terenie całej Europy.
Efektem końcowym wprowadzenia ram w szkolnictwie wyższym w całej Europie ma być dynamiczna „mapa” kwalifikacji, która ma pokazywać relacje pomiędzy kwalifikacjami, wskazywać ścieżki przejścia i możliwość kontynuacji kształcenia w szkolnictwie wyższym w perspektywie uczenia się przez całe życie.
- Słownik pojęć związanych z KRK
- Kwalifikacja (qualification)
– formalny wynik procesu oceny i walidacji przeprowadzonej przez właściwy organ potwierdzający, że osoba ucząca się uzyskała efekty uczenia się (kompetencje) zgodne z określonymi standardami (dyplom, świadectwo, certyfikat),
– dyplom, świadectwo, certyfikat lub inny dokument, wydany przez uprawniona instytucje, stwierdzający, że dana osoba osiągnęła efekty uczenia się zgodne z odpowiednimi wymaganiami.
- Efekty uczenia się
– określenie tego, co uczący się wie, rozumie i potrafi wykonać po ukończeniu okresu uczenia się. Wyrażone są w kategoriach wiedzy, umiejętności i innych kompetencji. Efekty uczenia się powinny stanowić podstawowy element budowy wszelkich programów nauczania.
- Europejskie Ramy Kwalifikacji (European Qualifications Framework)
– wspólny system odniesienia (uniwersalny język przekładu), który wiąże krajowe systemy i ramy kwalifikacji,
– przyjęty w Europie układ odniesienia umożliwiający porównywanie kwalifikacji uzyskiwanych w różnych krajach.