Tak, WSIiZ jest uczelnią niepubliczną. Uczelnia została założona 17 września 2003 r.
Tak, WSIiZ jest uczelnią niepubliczną. Uczelnia została założona 17 września 2003 r.
Tak. Wszystkie kierunki, bez względu na tryb i ścieżkę kształcenia są płatne. Wysokość czesnego na poszczególnych kierunkach podana jest na stronie danego kierunku w zakładce „Opłaty”.
Należy złożyć komplet wymaganych dokumentów rekrutacyjnych w wymaganym terminie oraz wnieść opłatę rekrutacyjną i opłatę za Elektroniczną Legitymację Studencką (w przypadku studiów podyplomowych ELS nie jest wydawana). Pierwszym krokiem jest założenie konta w systemie e-dziekanat, następnie należy uzupełnić wymagane dane online. Do wygenerowanego z systemu e-dziekanat podania rekrutacyjnego (własnoręcznie podpisanego) należy dołączyć pozostałe wymagane dokumenty i dostarczyć do Działu Promocji i Rekrutacji.
Tak. Założenie konta w e-rekrutacji umożliwia po uzupełnieniu danych wygenerowanie podania rekrutacyjnego. Konto to później służy studentom do pozyskiwania potrzebnych informacji związanych z Uczelnią.
Oryginały można wysłać pocztą lub kurierem na adres Działu Promocji i Rekrutacji WSIiZ ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18 02-366 Warszawa. Można je również dostarczyć za pośrednictwem osób trzecich, bądź osobiście.
- Na semestr zimowy: rekrutacja trwa od 25 marca do 25 września
- Na semestr letni: rekrutacja trwa od 25 października do 25 lutego
Dokumenty osobiście można dostarczyć do Działu Promocji i Rekrutacji. Znajduje się on w pokoju 0.1 na parterze Kampusu 1 przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18 w Warszawie.
Jeśli Kandydat/ka nie może osobiście dostarczyć dokumentów, może je wysłać pocztą, kurierem lub dostarczyć za pomocą osoby trzeciej.
Dokumenty w czyimś imieniu można odebrać tylko posiadając przy sobie pełnomocnictwo (wzór pełnomocnictwa dostępny na stronie WSIiZ).
Dokumenty nie mogą zostać przesłane skanem. Prosimy skorzystać z poczty tradycyjnej bądź dostarczyć dokumenty osobiście.
Dokumenty rekrutacyjne możesz złożyć teraz, a świadectwo dostarczysz w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
Nie mając jedynie dyplomu można złożyć pozostałe brakujące dokumenty rekrutacyjne. Po egzaminie dyplomowym każdy student otrzymuje zaświadczenie o pozytywnym wyniku egzaminu dyplomowego. To zaświadczenie jest ważne przez 30 dni do czasu otrzymania oryginalnych dokumentów (dyplom, suplement).
Rekrutacja trwa do 25 września, więc jest wystarczająco dużo czasu, aby dostarczyć kserokopię świadectwa maturalnego.
Podanie rekrutacyjne będzie dostępne w e-rekrutacji po wypełnieniu sekcji - Moje dane osobowe oraz sekcji – Moje kierunki. Plik należy pobrać klikając na hiperłącze „Formularz rekrutacyjny”.
Skierowania na badania lekarskie znajdują się na stronie Uczelni (wsiiz.pl) przy odpowiednich kierunkach. Skierowanie należy pobrać, wydrukować i udać się z nim do odpowiedniego lekarza.
Badania wykonuje lekarz medycyny pracy. Jeżeli zaświadczenie jest wypisane przez lekarza na druku innym niż wzór znajdujący się na stronie trzeba pamiętać: orzeczenie wydawane jest na konkretny kierunek do konkretnej uczelni. Na orzeczeniu musi znajdować się adnotacja o braku przeciwskazań do podjęcia studiów na wskazanym kierunku. Warto też sprawdzić, czy lekarz wydał orzeczenie na aktualnym druku (podstawa prawna).
* W związku z obecną sytuacją epidemii i ograniczeniami w przemieszczaniu się, w przypadku rekrutacji możliwe jest dostarczenie TYMCZASOWEGO zaświadczenia lekarskiego, stwierdzającego brak przeciwwskazań do podjęcia kształcenia na obranym kierunku w WSIiZ. TYMCZASOWE zaświadczenie może zostać wydane przez dowolnego lekarza.
Właściwe zaświadczenie lekarskie, wydane przez lekarza medycyny pracy o braku przeciwskazań do podjęcia studiów na wybranym kierunku należy dostarczyć w ciągu 30 dni od odwołania epidemii.
Nie. Jest to jeden z dokumentów na podstawie którego Uczelnia podejmuje decyzję o przyjęciu Kandydata na studia. Tylko Kandydaci z orzeczeniem lekarskim o braku przeciwskazań do podjęcia studiów na danym Kierunku mogą zostać przyjęci na studia.
Ścieżki kształcenia można wybierać dopiero na studiach II stopnia.
Tak, można się zarejestrować na dwa kierunki.
Nie, płyta nie jest wymaganym dokumentem rekrutacyjnym. Zdjęcie należy wgrać do systemu zakładając profil na e-dziekanacie.
Nie, wystarczy wgrać zdjęcie do systemu zakładając profil na e-dziekanacie. Zdjęcie wydrukuje się wraz z podaniem.
Zdjęcie należy wgrać podczas uzupełniania informacji w formularzu rekrutacyjnym online.
Zalecamy skorzystanie z usług profesjonalnego fotografa.
Z opłat zwolnieni są absolwenci WSIiZ, studenci aplikujący na drugi kierunek oraz osoby, które powołają się na obowiązującą promocję (aktualnych promocji należy szukać na stronie www Uczelni).
Opłat dokonujemy na konto: ALIOR BANK 05 2490 0005 0000 4530 6050 7331
Tak. Jest to dokument, który można odebrać tylko i wyłącznie osobiście. ELS nie jest wydawana osobom trzecim nawet jeśli posiadają pełnomocnictwo. Legitymacja nie może również być wysłana pocztą lub kurierem.
W WSIiZ kształcimy praktycznie. Dlatego ciężko jest decydować o przyjęciu na studia na podstawie udzielonych odpowiedzi na testach pisemnych, jakim jest matura. Decydując się na studia w WSIiZ trzeba posiadać zdolność logicznego i kreatywnego myślenia, a ponadto posiadać właściwe dla kierunku umiejętności manualne. W związku z powyższym nie zostały określone żadne konkretne przedmioty, które należy zdawać w czasie egzaminu maturalnego. Tak samo przedstawia się sytuacja w zakresie poziomu egzaminu [podstawowego, czy też rozszerzonego].
Studia kierowane są do absolwentów kierunków z dyscypliny nauk medycznych i nauk o zdrowiu. W przypadku absolwentów kierunków innych niż Kosmetologia istnieje konieczność przystąpienia do realizacji kursu wyrównawczego, którego zakres jest opracowywany na podstawie złożonego suplementu do dyplomu.
Do matury zagranicznej musi zostać dołączone tłumaczenie dokumentu na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Studenci WSIiZ, którzy oczekują na obronę pracy dyplomowej mogą składać pozostałe dokumenty rekrutacyjne. Po egzaminie dyplomowym wszyscy studenci z pozytywnym wynikiem otrzymają zaświadczenie o pozytywnym wyniku obrony (takie zaświadczenie ważne jest przez 30 dni do momentu wydania oryginalnego dyplomu oraz suplementu).
Kurs wyrównawczy jest realizowany przez studenta w sytuacji, kiedy podejmuje studia magisterskie na kierunku Kosmetologia mając ukończone studia I stopnia z dyscypliny nauk medycznych i nauk o zdrowiu – inne niż Kosmetologia. Kurs wyznaczany jest na podstawie dokumentu potwierdzającego dotychczasowy przebieg studiów i uzyskane efekty uczenia się (suplement do dyplomu).
Moduły realizowane w ramach kursu wyrównawczego są odpłatne (200 zł za moduł). Opłata winna być wniesiona na 7 dni przed terminem zaliczenia danego modułu.
Różnice programowe mogą być wymagane w sytuacji gdy student: wraca na studia po urlopie,
wznawia dany semestr lub przenosi się z innej uczelni. Rektor określa rok i semestr, na którym mogą być wznowione studia oraz zakres, sposób i termin uzupełnienia przez studenta ewentualnych zaległości wynikających z różnych planów i programów studiów. Rektor też określa przedmioty, które uznaje za zaliczone. Moduły realizowane w ramach różnic programowych są odpłatne (200 zł za moduł). Opłata winna być wniesiona na 7 dni przed terminem zaliczenia danego modułu.
Uczelnia ma podpisaną umowę z jedną z warszawskich szkół językowych – Bla-Bla School w Warszawie. Kontakt: +48 792 765 778, +48 792 765 443. Kursy zwykle trwają dwa miesiące (zajęcia 2 razy w tygodniu) i realizowane są na poziomie od A1 do C1. Jest też możliwość zrobienia kursu przyspieszonego w miesiąc.
O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów rekrutacyjnych. Jeśli podanie rekrutacyjne zostało przyjęte oraz dopełniono wszystkich formalności można czuć się studentem WSIIZ.
Po złożeniu wymaganego kompletu dokumentów Kandydat otrzymuje informację o wystawionej przez Uczelnię umowie o warunkach odpłatności za studia oraz zaświadczeniu o wpisie na listę studentów.
Można się logować do systemu jako student już po otrzymaniu informacji o wystawionej umowie o warunkach odpłatności za studia (po wcześniejszym złożeniu kompletu dokumentów).
W takiej sytuacji kandydatów prosimy o kontakt z Działem Promocji i Rekrutacji WSIiZ.
Pierwszą ratę czesnego należy uiścić w ciągu 7 dni od momentu podpisania umowy o warunkach odpłatności za studia. O fakcie wystawienia umowy kandydat jest informowany mailowo.
Indywidualny numer konta do wpłat czesnego będzie wygenerowany na koncie studenta po podpisaniu umowy o warunkach odpłatności za studia.
Harmonogram zjazdów dostępny jest na stronie WSIiZ, w zakładce STUDENT/Rozkład zjazdów.
Plany zajęć dostępne są po zalogowaniu do profilu studenta w e-dziekanacie
Plany zajęć udostępniane są studentom co najmniej na 10 dni przed pierwszym zjazdem na platformie e-dziekanat.
W semestrze zimowym zajęcia ruszają w październiku natomiast w semestrze letnim zajęcia ruszają w marcu.
Zajęcia odbywają się również w piątki [w godz. 17:00-20:15].
Zajęcia odbywają się w godzinach:
- stacjonarne [zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku [08:00-18:30]
- niestacjonarne [zajęcia odbywają się w piątki [17:00-20:15], soboty i niedziele [08:00-20:15] – ćwiczenia audytoryjne i wykłady; Zajęcia specjalistyczne odbywają się w piątki, soboty i niedziele [08:00-20:15]
- PRZED WYDANIEM UMOWY i ZAŚWIADCZENIA: Może nastąpić na podstawie wiadomości mailowej skierowanej do Działu Promocji i Rekrutacji.
- PO WYDANIU UMOWY i ZAŚWIADCZNIA: Może nastąpić na podstawie złożonego Wniosku do Rektora.
Warunkiem rozpoczęcia studiów w WSIiZ na semestrze wyższym niż pierwszy jest założenie konta w systemie e-dziekanat, uzupełnienie wszystkich danych z zaznaczeniem kierunku studiów, wydrukowanie podania rekrutacyjnego wygenerowanego przez system, skompletowanie dokumentów rekrutacyjnych obowiązujących podczas rekrutacji na semestr pierwszy oraz:
- w przypadku osób, które studiowały i przerwały naukę w innych uczelniach (zostały skreślone z listy studentów poprzedniej uczelni): Wniosek do Rektora o przyjęcie na wyższy semestr, Karta przebiegu studiów,
- w przypadku studentów przenoszących się z innych uczelni, którzy posiadają prawa studenckie (nie zostali skreśleni z listy studentów danej uczelni): Wniosek o przyjęcie w trybie przeniesienia, z adnotacją obecnego Rektora, Kartę przebiegu studiów. Po pozytywnej decyzji Rektora zostaną wyznaczone Kandydatowi różnice programowe.
Należy złożyć dokumenty ponownie (wraz z nowym zaświadczeniem lekarskim).
Jeżeli rezygnacja następuje przed wystawieniem umowy o warunkach odpłatności za studia bądź nie została jeszcze podpisana – wystarczy informacja mailowa przesłana na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
- Jeżeli rezygnacja następuje po podpisaniu umowy o warunkach odpłatności za studia należy złożyć Wniosek do Rektora o skreślenie z listy studentów.
Dokumenty, które są składane w procesie rekrutacji są w większości kserokopiami a zaświadczenie lekarskie wystawiane jest na konkretny kierunek w WSIiZ. Uczelnia nie odsyła złożonych dokumentów – trzeba je odebrać osobiście bądź za pośrednictwem osoby trzeciej (po wcześniejszym okazaniu upoważnienia).
Można wznowić studia po przerwie trwającej nie dłużej niż trzy lata, pod warunkiem zaliczenia pierwszego semestru; najpierw należy zwrócić się do Biura Spraw Studenckich z wnioskiem do Rektora o przywrócenie w prawach studenta
Pracownicy Działu Promocji i Rekrutacji odpowiedzą na Wasze pytania osobiście w pokoju 0.1 na parterze Kampusu 1 przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18 w Warszawie, pod numerem telefonu (22) 646 20 60 oraz mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tak, jak najbardziej. Ilość rat określamy uzupełniając podanie rekrutacyjne online