WIZYTY W DZIAŁACH ADMINISTRACYJNYCH UCZELNI
Szanowni Państwo, w związku ze wzrostem zachorowań na terenie województwa mazowieckiego, Rektor Uczelni podjął decyzję o zawieszeniu wizyt w działach administracyjnych Uczelni od dnia 12 października 2020 r. do odwołania.
Wyjątek od powyższej reguły stanowią:
- studenci składający prace dyplomowe,
- absolwenci studiów I i II stopnia odbierający dyplomy ukończenia studiów,
- absolwenci studiów podyplomowych odbierający świadectwa ukończenia studiów podyplomowych,
- studenci rozpoczynający naukę w Uczelni, do których obowiązku należy odbiór ELS, złożenie ślubowania i zawarcie umowy o warunkach odpłatności.
Wcześniejsze wizyty powinny być ustalone mailowo.
Szanowni Państwo informujemy, że uwzględniliśmy możliwość prowadzenia konsultacji zdalnych ze studentami z niepełnosprawnościami lub ze szczególnymi potrzebami. Będą one przeprowadzane na platformie Cisco Webex. Zgłoszenia przyjmujemy pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zapraszamy serdecznie!

 

 PONIEDZIAŁEK  09:00 - 12:30 
 WTOREK  09:00 - 12:30 
 ŚRODA  09:00 - 12:30 
 CZWARTEK  09:00 - 12:30 
 PIĄTEK  09:00 - 12:30 
 SOBOTA nieczynne
 NIEDZIELA  nieczynne