Doskonałość dydaktyczna uczelni
6.1 OBSZAR: Ocena jakości procesu dydaktycznego
6.2 OBSZAR: Doskonalenie kadry dydaktycznej oraz kadry wspierającej proces dydaktyczny
Przeszkolenie kadry dydaktycznej w celu podniesienia umiejętności dydaktycznych;
przeszkolenie kadry wspomagającej proces kształcenia w celu zaangażowania w proces doskonalenia jakości kształcenia;
6.3 OBSZAR: Doskonalenia bazy i infrastruktury dydaktyczne Uczelni
Wdrożenie i utrzymanie usługi Moodle wykorzystywanej do procesu kształcenia na kierunkach studiów, dla których przewidziane są zajęcia realizowane z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość.
Przystosowanie sal dydaktycznych wykorzystywanych w procesie kształcenia do potrzeb studentów - zakup stołów szkolnych (ławek). Tym samym zastąpienie 4 sal wyposażonych w krzesła z pulpitami, w sale z ławkami. Zakup 80 ławek.
6.4 OBSZAR: Doskonalenie dydaktyki akademickiej i dydaktyk przedmiotowych
Wymiana dobrych praktyk zagranicznych w zakresie doskonalenia dydaktyki, w tym powołanie międzynarodowych zespołów dydaktycznych, w tym: osób odpowiedzialnych za organizację i prowadzenie zajęć teoretycznych – 6 os. w tym 3 os. z ośrodków krajowych i 3 os. z ośrodków zagranicznych
6.5 OBSZAR: Wsparcie dla studentów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi
Indywidualizacja kształcenia studentów mających specyficzne trudności w uczeniu się – tutoring dydaktyczny - 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Indywidualizacja kształcenia studentów szczególnie uzdolnionych – mentoring dydaktyczny – 3 miesiące/ 12h w miesiącu – 3 studentów.
Pracownicy kadry dydaktycznej, którzy wezmą udział w procesie podnoszenia kompetencji dydaktycznych
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla nowych użytkowników platformy Moodle |
2 |
8 |
16 |
warsztat rozwoju innowacyjnych kompetencji dydaktycznych: |
|||
budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych |
2 |
8 |
16 |
action learning – wykorzystanie gier i symulacji edukacyjnych |
2 |
8 |
16 |
narzędzia tutoringowe i coachingowe w warsztacie pracy dydaktycznej |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie wiedzy |
2 |
8 |
16 |
pomiar dydaktyczny – konstruowanie narzędzi weryfikacji efektów uczenia się w zakresie umiejętności praktycznych i kompetencji społecznych |
2 |
8 |
16 |
Pracownicy wspierający proces dydaktyczny – kadra zarządzająca, pracownicy administracyjni:
Nazwa szkolenia |
LICZBA UCZESTNIKÓW |
||
Liczba grup |
Liczba uczestników |
RAZEM |
|
szkolenie dla administratorów platformy Moodle |
1 |
8 |
8 |
szkolenie z tworzenia raportów i zestawień statystycznych w zakresie oceny jakości procesu dydaktycznego |
1 |
5 |
5 |
budowa programów współpracy z otoczeniem społeczno-gospodarczym |
1 |
5 |
5 |
team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego |
5 |
5 |
25 |
Harmonogram szkoleń:
Szkolenie - Budowanie interaktywnych prezentacji multimedialnych – I grupa [12.04.2023]/II grupa […..]
Szkolenie team mentoring kadry wspomagającej proces kształcenia mający na celu doskonalenie organizacji procesu dydaktycznego:
I grupa
II grupa
III grupa
IV grupa
V grupa
Kontakt z biurem projektu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kampus nr 1 Ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18 |
![]() |
Kampus nr 2 Al. Jerozolimskie 195 A |
Ta strona korzysta z „ciasteczek”, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Klikając „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak spersonalizować ustawienia plików cookies klikając „Ustawienia plików cookies”.