• Contrast
    • Default mode
    • Night mode
    • High Contrast Black White mode
    • High Contrast Black Yellow mode
    • High Contrast Yellow Black mode
    • Layout
    • Fixed layout
    • Wide layout
    • Font
    • Set Smaller Font
    • Set Default Font
    • Set Larger Font
  • Tiktok
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • O uczelni
    • Informacje o nas
      • Misja Uczelni
      • Władze Uczelni
      • Podstawa prawna
      • Certyfikaty i wyróżnienia
    • Prezentacja Uczelni
      • Wirtualny Spacer
      • Dlaczego WSiIZ?
      • Galeria
        • Kampus nr 1
        • Kampus nr 2
    • Kadra dydaktyczna
    • Rady Pracodawców
    • Rada Konsultacyjna
    • Samorząd Studentów
    • Osiągnięcia studentów
    • Wydarzenia
    • Projekty UE
    • Naukowa Sesja posterowa HPCI
    • Akademia Wiedzy o Zdrowiu
    • Czuję chemię!
    • Akademia Rozwoju Zainteresowań
    • Akademia Liderów Health & Beauty
    • WSIiZ TV
    • Bezpieczeństwo COVID-19
    • RODO
  • Oferta Edukacyjna
    • Kształcenie Specjalistyczne
      • Specjalista technolog produktów kosmetycznych
      • Specjalista w zakresie kosmetologii stosowanej
      • Specjalista w zakresie poradnictwa żywieniowego i dietetycznego
      • Specjalista w zakresie analizy i oceny jakości żywności
    • Studia I stopnia
      • Chemia kosmetyczna
      • Chemia ogólna
      • Chemia żywności
      • Dietetyka
      • Inżynieria ochrony zdrowia i promocja
      • Kosmetologia
    • Studia II stopnia
      • Dietetyka
      • Kosmetologia
      • Technologia kosmetyku
    • Studia Podyplomowe
      • Detergenty, środki czystości i produkty chemii gospodarczej
      • Dietetyka
      • HI TECH w kosmetologii [WSIIZ + ITP]
      • Kosmetologia bioestetyczna
      • Kosmetologia stosowana
      • Podologia [WSIiZ + Podoland]
      • SPA&Wellness [WSIiZ + NOVA GROUP]
      • Technologia produkcji kosmetyków
      • Trychologia kosmetologiczna
  • Dla Kandydata
    • Rejestracja Online
    • Zasady rekrutacji
    • Rekrutacja dla Cudzoziemców
    • Kurs językowy
    • Przeniesienie z innej uczelni
    • Promocje / Korzyści
    • Dni otwarte
  • Dla Studenta
    • E-Dziekanat
    • Organizacja roku akademickiego
    • Programy Studiów
    • BON
      • Punkt Konsultacyjny
    • Biblioteka
      • Godziny pracy
      • Księgozbiór
      • Czasopisma tradycyjne
      • Publikacje open acces
      • IBUK Libra
      • Academica
      • Wirtualna Biblioteka Nauki
      • Przydatne linki
      • Współpraca międzybiblioteczna
      • Regulamin
    • Praktyki Studenckie
      • Praktyki Studenckie
        • Studenckie praktyki zawodowe
        • Chemia kosmetyczna
        • Chemia ogólna
        • Chemia żywności
        • Dietetyka I st.
        • Dietetyka II st.
        • Inżynieria ochrony zdrowia i promocja
        • Kosmetologia I st.
        • Kosmetologia II st.
        • Technologia kosmetyku II st.
        • Kształcenie Specjalistyczne
        • Wykaz Instytucji
    • Dział Płatności
    • Dział Stypendiów
    • Organizacje studenckie
    • ERASMUS +
      • Program
      • Aktualności
      • Uczelnie Partnerskie
      • Incoming Sudents
      • Nasze Mobilności
    • Proces dyplomowania
      • Praca dyplomowa
      • Praktyczny egzamin zawodowy
      • Konkurs na najlepszą pracę dyplomową
      • Studia podyplomowe
    • Absolwenci
    • Materiały do pobrania
    • Wsparcie studentów
    • Biuro Karier
      • Misja i Funkcje
      • Porady
      • Międzynarodowe CV
      • Praktyki w WSIiZ
  • Dla Wykładowcy
    • E-Dziekanat
    • Biblioteka
    • Logowanie
  • Współpraca
    • Partnerzy
    • Szkoły Patronackie
    • Warsztaty Edukacyjne
    • Oferta wynajmu sal
    • Centrum Prasowe
    • Program lojalnościowy
    • Praca w WSIiZ
    • Współpraca międzybiblioteczna
  • Kontakt
    • Biuro Karier
    • Biuro Marketingu
    • Biuro Rekrutacji
    • Biuro Rozwoju Uczelni i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
    • Biuro Spraw Studenckich
    • Dział Nauki oraz Biblioteka
    • Dział Planowania i Organizacji Studiów
    • Dział Płatności i Stypendiów
    • Pełnomocnik BON
    • Rektorat
Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  • O uczelni
    • Informacje o nas
      • Misja Uczelni
      • Władze Uczelni
      • Podstawa prawna
      • Certyfikaty i wyróżnienia
    • Prezentacja Uczelni
      • Wirtualny Spacer
      • Dlaczego WSiIZ?
      • Galeria
        • Kampus nr 1
        • Kampus nr 2
    • Kadra dydaktyczna
    • Rady Pracodawców
    • Rada Konsultacyjna
    • Samorząd Studentów
    • Osiągnięcia studentów
    • Wydarzenia
    • Projekty UE
    • Naukowa Sesja posterowa HPCI
    • Akademia Wiedzy o Zdrowiu
    • Czuję chemię!
    • Akademia Rozwoju Zainteresowań
    • Akademia Liderów Health & Beauty
    • WSIiZ TV
    • Bezpieczeństwo COVID-19
    • RODO
  • Oferta Edukacyjna
    • Kształcenie Specjalistyczne
      • Specjalista technolog produktów kosmetycznych
      • Specjalista w zakresie kosmetologii stosowanej
      • Specjalista w zakresie poradnictwa żywieniowego i dietetycznego
      • Specjalista w zakresie analizy i oceny jakości żywności
    • Studia I stopnia
      • Chemia kosmetyczna
      • Chemia ogólna
      • Chemia żywności
      • Dietetyka
      • Inżynieria ochrony zdrowia i promocja
      • Kosmetologia
    • Studia II stopnia
      • Dietetyka
      • Kosmetologia
      • Technologia kosmetyku
    • Studia Podyplomowe
      • Detergenty, środki czystości i produkty chemii gospodarczej
      • Dietetyka
      • HI TECH w kosmetologii [WSIIZ + ITP]
      • Kosmetologia bioestetyczna
      • Kosmetologia stosowana
      • Podologia [WSIiZ + Podoland]
      • SPA&Wellness [WSIiZ + NOVA GROUP]
      • Technologia produkcji kosmetyków
      • Trychologia kosmetologiczna
  • Dla Kandydata
    • Rejestracja Online
    • Zasady rekrutacji
    • Rekrutacja dla Cudzoziemców
    • Kurs językowy
    • Przeniesienie z innej uczelni
    • Promocje / Korzyści
    • Dni otwarte
  • Dla Studenta
    • E-Dziekanat
    • Organizacja roku akademickiego
    • Programy Studiów
    • BON
      • Punkt Konsultacyjny
    • Biblioteka
      • Godziny pracy
      • Księgozbiór
      • Czasopisma tradycyjne
      • Publikacje open acces
      • IBUK Libra
      • Academica
      • Wirtualna Biblioteka Nauki
      • Przydatne linki
      • Współpraca międzybiblioteczna
      • Regulamin
    • Praktyki Studenckie
      • Praktyki Studenckie
        • Studenckie praktyki zawodowe
        • Chemia kosmetyczna
        • Chemia ogólna
        • Chemia żywności
        • Dietetyka I st.
        • Dietetyka II st.
        • Inżynieria ochrony zdrowia i promocja
        • Kosmetologia I st.
        • Kosmetologia II st.
        • Technologia kosmetyku II st.
        • Kształcenie Specjalistyczne
        • Wykaz Instytucji
    • Dział Płatności
    • Dział Stypendiów
    • Organizacje studenckie
    • ERASMUS +
      • Program
      • Aktualności
      • Uczelnie Partnerskie
      • Incoming Sudents
      • Nasze Mobilności
    • Proces dyplomowania
      • Praca dyplomowa
      • Praktyczny egzamin zawodowy
      • Konkurs na najlepszą pracę dyplomową
      • Studia podyplomowe
    • Absolwenci
    • Materiały do pobrania
    • Wsparcie studentów
    • Biuro Karier
      • Misja i Funkcje
      • Porady
      • Międzynarodowe CV
      • Praktyki w WSIiZ
  • Dla Wykładowcy
    • E-Dziekanat
    • Biblioteka
    • Logowanie
  • Współpraca
    • Partnerzy
    • Szkoły Patronackie
    • Warsztaty Edukacyjne
    • Oferta wynajmu sal
    • Centrum Prasowe
    • Program lojalnościowy
    • Praca w WSIiZ
    • Współpraca międzybiblioteczna
  • Kontakt
    • Biuro Karier
    • Biuro Marketingu
    • Biuro Rekrutacji
    • Biuro Rozwoju Uczelni i Współpracy z Otoczeniem Społeczno-Gospodarczym
    • Biuro Spraw Studenckich
    • Dział Nauki oraz Biblioteka
    • Dział Planowania i Organizacji Studiów
    • Dział Płatności i Stypendiów
    • Pełnomocnik BON
    • Rektorat
  • Jesteś tutaj:  
  • Start
  • Projekty UE
  • AKTUALNE
  • Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich

COVER UE1

loading...
O Projekcie
Regulamin
Rekrutacja
Zapytania Ofertowe

Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie otrzymała dofinansowanie z Funduszy Europejskich w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-A011/19-00 na realizację projektu pt. „Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich”.

 

Projekt WSIiZ został oceniony pozytywnie i uzyskał 102,5 pkt.

Projekt pt. Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich realizowany będzie w okresie od 1.01.2020 r. do 31.12.2021 r. w ramach Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

Wartość projektu: 928 385,00 zł

Celem głównym projektu jest zapewnienie w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie dostępności dla studentów z niepełnosprawnością poprzez przeprowadzenie zmian organizacyjnych, podniesienie kompetencji kadr uczelni, zwiększenie dostępności architektonicznej i technologicznej.

Cel główny projektu zostanie osiągnięty poprzez cele szczegółowe:

  • wdrożenie zmian organizacyjnych w dokumentach prawnych WSIiZ,
  • powołanie pełnomocnika rektora ds. osób z niepełnosprawnością,
  • dokonanie zmian architektonicznych niwelujących bariery komunikacyjne,
  • doposażenie WSIiZ w technologie wspierające osoby z niepełnosprawnością,
  • wdrożenie narzędzi dydaktycznych wspierających edukację,
  • przeprowadzenie specjalistycznych szkoleń kadr uczelni, w tym pracowników administracyjnych, nauczycieli akademickich oraz władz uczelni.

 

Grupa docelowa:

  • kadry Uczelni, w tym pracownicy administracyjni, nauczyciele akademiccy oraz władze uczelni, jako uczestnicy specjalistycznych szkoleń,
  • studenci z orzeczonym stopniem niepełnosprawności, jako osoby korzystające z wypracowanej dostępności organizacyjnej, architektonicznej i technologicznej.

 Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie

Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich

współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO WER 2014-2020

 

Priorytet III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju

Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych

 

 

§ 1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich.
  2. Udział w projekcie jest nieodpłatny.

§ 2

Wyjaśnienie pojęć umowy

Ilekroć w niniejszym regulaminie mowa o:

  1. Beneficjent – Realizator projektu – Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie
  2. Projekt – Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie dostępna dla wszystkich
  3. Biuro projektu – biuro realizatora projektu, mieszczące się w siedzibie Wyższej Szkoły Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, przy ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18
  4. Instytucja Pośrednicząca (IP) PO WER – Narodowe Centrum Badań i Rozwoju
  5. Kandydat – osoba ubiegająca się o udział w Projekcie/biorąca udział w procesie rekrutacji.
  6. Uczestnik projektu – Beneficjent Ostateczny – osoba, która po spełnieniu wszystkich wymogów określonych w regulaminie, została przyjęta do uczestnictwa w projekcie.
  7. Strona www projektu – strona internetowa pod adresem http://powr.wsiiz.pl/, na której zamieszczane będą wszystkie informacje i dokumenty dotyczące projektu.

§ 3

Informacje o projekcie

  1. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Osi priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.
  2. Projekt Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich realizowany jest przez Wyższą Szkołę Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18.
  3. Biuro projektu znajduję się w siedzibie uczelni – 02-366 Warszawa, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 18
    i jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.
  4. Okres realizacji projektu: od 01.01.2020 r. do 31.12.2021 r.
  5. W projekcie weźmie udział:

- 6 pracowników kadry zarządzającej, w tym 5 kobiet i 1 mężczyzna,

- 15 pracowników kadry administracyjnej, w tym 6 kobiet i 9 mężczyzn,

- 32 pracowników kadry dydaktycznej, w tym 18 kobiet i 14 mężczyzn.

  1. Uczestnicy spełnią kryteria grupy docelowej podane w § 5 oraz uzyskają pozytywny wynik w postępowaniu rekrutacyjnym określonym w § 6 niniejszego regulaminu.
  2. Projekt jest realizowany na obszarze M. St. Warszawy, a rekrutacja dotyczy uczestników zatrudnionych w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie.

§ 4 

Edycje i terminy rekrutacji oraz harmonogram realizacji szkoleń

  1. Rekrutacja uczestników będzie prowadzona w sposób ciągły w terminach 02.2020 r. – 02.2021 r.
  2. Beneficjent zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkoleń w trakcie trwania projektu o czym poinformuje na stronie internetowej projektu.
  1. Harmonogram realizacji szkoleń:

KADRA ZARZĄDZAJĄCA

  • Szkolenie z zarządzania zespołem różnorodnym [16h] - 1 gr. 6 os. [styczeń 2021 r.]
  • Szkolenie z metod skutecznej rekrutacji pracowników ze stopniem niepełnosprawności [16h] - 1 gr. 6 os. [styczeń 2021 r.]
  • Warsztaty BHP i p. poż. [8h] – 1 gr. 6 os. [kwiecień – maj 2020 r.]

KADRA ADMINISTRACYJNA

  • Szkolenie z języka migowego – poziom A1 [90h] – 1 gr. 6 os. [marzec – czerwiec 2020 r.]
  • Szkolenie z języka migowego – poziom A2 [90h] – 1 gr. 6 os. [wrzesień – grudzień 2020 r.]
  • Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością [8h] – 2 gr. 8 os. [listopad – grudzień 2020 r.]
  • Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osobą z niepełnosprawnością [16h] – 2 gr. 8 os. [styczeń 2021 r.]
  • Szkolenie z wsparcia osób z niepełnosprawnością w szkolnictwie wyższym w świetle ustawy 2.0 [8h] – 2 gr.
    8 os. [luty 2021 r.]
  • Szkolenie z wsparcia finansowego procesu kształcenia dla osób z niepełnosprawności [6h] – 1 gr. 6 os. [luty 2021 r.]
  • Szkolenie z wyrównywania szans na rynku pracy przyszłych absolwentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności [6h] – 1 gr. 6 os. [luty 2021 r.]
  • Szkolenie z pomocy świadczonej osobie z niepełnosprawnością oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej [16h] – 2 gr. 8 os. [luty 2021 r.]
  • Warsztaty BHP i p. poż. [8h] – 3 gr. 5 os. [kwiecień – maj 2020 r.]
  • Warsztaty z pierwszej pomocy przedmedycznej [16h] – 2 gr. 8 os. [wrzesień – październik 2020 r.]

KADRA DYDAKTYCZNA

  • Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osobą z niepełnosprawnością [8h] –
    4 gr. 8 os. [styczeń 2021 r.]
  • Szkolenie z pomocy świadczonej osobie z niepełnosprawnością oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej [16h] – 4 gr. 8 os. [luty 2021 r.]
  • Szkolenie z metod aktywizacji i organizacji pracy osoby z niepełnosprawnością [8h] – 4 gr. 8 os. [luty 2021 r.]
  • Warsztaty z pierwszej pomocy przedmedycznej [16h] – 4 gr. 8 os. [wrzesień – październik 2020 r.]

§ 5

Uczestnicy projektu

  1.  Projekt skierowany jest do 53 os.
  2. W projekcie pt. Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich mogą uczestniczyć:
    1. osoby zatrudnione w Wyższej Szkole Inżynierii i Zdrowia w Warszawie w momencie złożenia wniosku rekrutacyjnego, ponadto zgłaszające z własnej inicjatywy chęć uczestnictwa w szkoleniach podnoszących świadomość niepełnosprawności.

§ 6

Postępowanie rekrutacyjne

 

  1. Rekrutacja uczestników do projektu odbywać się będzie z uwzględnieniem zasady równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji.
  2. Dokumenty rekrutacyjne są do pobrania na stronie internetowej http://powr.wsiiz.pl/, a także w Biurze projektu.
  3. Postępowanie rekrutacyjne obejmuje:
    1. zbieranie wniosków przyjęcia wraz z załącznikami,
    2. wypełnienie ankiety mającej na celu diagnozę potrzeb uczestnictwa w szkoleniach podnoszących świadomość niepełnosprawności,
    3. ocenę wniosków,
    4. wybór uczestników szkoleń.
  4. Przyjmowanie wniosków:
    1. Wnioski wraz z pozostałymi dokumentami będą przyjmowane w okresie trwania rekrutacji:
      1. −  osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) lub  za pośrednictwem poczty polskiej poprzez złożenie wniosku o przyjęcie do szkolenia (załącznik nr 1 do regulaminu) oraz e-mailowej z zastrzeżeniem o konieczności dostarczenia oryginału wniosku w ciągu 7 dni wraz z wymaganymi dokumentami.
  1. Kandydat zainteresowany udziałem w projekcie, który dostarczy niekompletną dokumentacje zostanie
    o tym poinformowany drogą e-mailową i poproszony o uzupełnienie dokumentacji w ciągu 7 dni.
  1. Beneficjent zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu przyjmowania wniosków do projektu do czasu zakwalifikowania wymaganej grupy Uczestników. 
  1. Ocena formalna wniosków o dopuszczenie do szkolenia. Ocena dokonana zostanie przez Komisję Kwalifikacyjną wg zasady SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA),  wg kryteriów dostępu określonych w §5  oraz komplementarności wniosku.
  1. Wybór uczestników szkoleń.
    1. Komisja kwalifikacyjna sporządzi protokół z postępowania kwalifikacyjnego i listę rankingową kandydatów zakwalifikowanych do udziału w projekcie. Lista rankingowa zostanie zamieszczona na stronie internetowej http://powr.wsiiz.pl/
    2. Osoby, które zakwalifikują się do udziału w projekcie będą zobowiązane do podpisania Umowy uczestnictwa i innych dokumentów wymaganych przez IP i Beneficjenta, które stanowią załączniki do niniejszego regulaminu.

 

§ 7

Metodologia oceny wniosków rekrutacyjnych

 

  1. Lista rankingowa uczestników projektu zostanie przygotowana na podstawie metodologii oceny wniosków rekrutacyjnych:
  • Kompletność złożenia wniosku wraz z wymaganymi dokumentami: + 5 pkt,
  • Staż pracy w WSIiZ: + 3 pkt [powyżej 1 roku do 3 lat], + 5 pkt [powyżej 3 do 5 lat], +7 pkt [powyżej
    5 lat],
  • Wyniki ankiety mającej na celu diagnozę potrzeb uczestnictwa w szkoleniach podnoszących świadomość niepełnosprawności: od +1 do + 10 pkt.

 

§ 8

Charakterystyka szkoleń i sposób ich realizacji

 

W ramach projektu zostaną przeprowadzone szkolenia, które pozwolą na podniesienie świadomości niepełnosprawności.

  1. W projekcie zaplanowano od 1 do 4 edycji w ramach 1 szkolenia.

Szkolenia będą realizowane w oparciu o szczegółowe wytyczne zawarte w programach kształcenia opracowane przez poszczególnych prowadzących.

  • Zajęcia dydaktyczne odbywać się będą w trybie stacjonarnym od poniedziałku do piątku.
  • 1 godzina dydaktyczna = 45 min.
  • Po zrealizowaniu poszczególnych modułów zostaną przeprowadzone egzaminy sprawdzające wiedzę uczestnika.
  1. Uczestnicy projektu przystąpią do egzaminu końcowego w formie testu (test 1-krotnego wyboru składający się z nie mniej niż 10 pytań i nie więcej niż 30 pytań) - zalicza 60% poprawnych odpowiedzi.
  2. Warunkiem dopuszczenia do końcowego egzaminu będzie frekwencja na zajęciach, na poziomie
    nie mniejszym niż 80%.
  3. Uczestnicy szkolenia są zobowiązani do dokumentowania swojej obecność podczas zajęć dydaktycznych na listach obecności projektu.
    • Usprawiedliwione będą nieobecności spowodowane: chorobą (udokumentowane zwolnieniem lekarskim); wyjazdami służbowymi (udokumentowane delegacją, poleceniem wyjazdu, itp.); nagłymi wypadkami losowymi (potwierdzone właściwymi do zaistniałej sytuacji dokumentami).
  4. Podczas trwania szkolenia Uczestnicy projektu będą mieli zagwarantowane niezbędne materiały dydaktyczne.
  5. Potwierdzeniem udziału w projekcie będzie certyfikat o ukończeniu szkolenia wydane przez Beneficjenta.
  6. Szczegółowa charakterystyka i sposób realizacji przedmiotowych szkoleń zostały podane w regulaminie organizacyjnym szkoleń – załącznik nr 5 do niniejszego regulaminu.

 

§ 9

Prawa uczestnika projektu 

  1. Uczestnik ma prawo do:
    1. nieodpłatnego udziału w projekcie;
    2. otrzymania niezbędnych materiałów dydaktycznych;
    3. kontaktu, poza zajęciami dydaktycznymi, z wykładowcami;
    4. konsultacji z kierownikiem projektu;
    5. zgłaszania uwag, opinii o projekcie do Biura Projektu;
    6. otrzymania certyfikatu o ukończeniu szkolenia.

 

§ 10

Obowiązki uczestnika projektu 

  1. Uczestnik jest zobowiązany do:
  2. przestrzegania niniejszego regulaminu;
  3. wypełnienia wszelkich dokumentów związanych z uczestnictwem w projekcie Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich;
  4. regularnego i punktualnego uczestnictwa w szkoleniach;
  5. co najmniej 80% frekwencji na zajęciach. Mniejsza frekwencja spowodowana nieusprawiedliwionymi nieobecnościami skutkować może skreśleniem z listy uczestników projektu;
  6. aktualizowania danych osobowych, teleadresowych;
  7. poinformowania Beneficjenta o sytuacji zawodowej, uzyskaniu kwalifikacji i nabyciu kompetencji, w okresie 4 tygodni po zakończeniu udziału w projekcie;

§ 11

Zaprzestanie wsparcia

  1. Rezygnacja z projektu jest równoznaczna z zaprzestaniem świadczenia wsparcia przez Beneficjenta.
  2. Rezygnacja z udziału w projekcie możliwa jest przed pierwszymi zajęciami dydaktycznymi i wymaga formy pisemnej.
  3. W przypadku nieukończenia szkolenia, bądź rezygnacji z uczestnictwa w projekcie z przyczyn zależnych od Uczestnika, Uczestnik zobowiązany jest do zwrotu kosztów szkolenia.
  4. W przypadku nie ukończenia szkolenia bądź rezygnacji z udziału w projekcie po podpisaniu umowy
    o świadczenie usług szkoleniowych z przyczyn niezależnych od Uczestnika takich jak np.: śmierć, choroba, nieszczęśliwy wypadek Uczestnika lub inne ważne sytuacje losowe potwierdzone stosownymi zaświadczeniami stwierdzającymi brak możliwości uczestnictwa z zajęciach, złożonymi w terminie 7 dni kalendarzowych od wystąpienia przyczyny, Uczestnik jest zwolniony z obowiązku zwrotu kosztów szkolenia.
  5. W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w projekcie jego miejsce może zająć osoba z listy rezerwowej (wg kolejności na liście rezerwowej), o ile stopień zaawansowania realizacji projektu
    na to pozwoli.

§ 12

Postanowienia końcowe

  1. Wszelkie zmiany niniejszego regulaminu wymagają formy pisemnej.
  2. Beneficjent zastrzega sobie możliwość zmian w zapisach regulaminu w sytuacji, w której będą
    one niezbędne do efektywnej realizacji projektu, bądź będą bezpośrednio związane ze zmianami wprowadzonymi do dokumentów programowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
  3. Sprawy nieuregulowane niniejszym Regulaminem rozstrzygane są przez Beneficjenta projektu.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2020 r.

 

Załączniki:  

  • Załącznik nr 1 – Wniosek o dopuszczenie do szkolenia
  • Załącznik nr 2 – Oświadczenie uczestnika projektu
  • Załącznik nr 3 – Dane uczestnika projektu otrzymującego wsparcie
  • Załącznik nr 4 – Umowa uczestnictwa
  • Załącznik nr 5 – Regulamin organizacyjny szkoleń
  • Regulamin w wersji PDF

W RAMACH PROJEKTU PT. WYŻSZA SZKOŁA INŻYNIERII I ZDROWIA DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH ZOSTANĄ PRZEPROWADZONE SZKOLENIA KADR UCZELNI.

Beneficjent zastrzega sobie liczebność edycji szkolenia i grup w zależności od jego rodzaju i grupy docelowej:

 

KADRA ZARZĄDZAJĄCA

  • Szkolenie z zarządzania zespołem różnorodnym [16h] - 1 gr. 6 os. [kwiecień – maj 2021 r.]
  • Szkolenie z metod skutecznej rekrutacji pracowników ze stopniem niepełnosprawności [16h] - 1 gr. 6 os. [kwiecień – maj 2021 r.]
  • Warsztaty BHP i p. poż. [8h] – 1 gr. 6 os. [kwiecień – maj 2021 r.]

 

KADRA ADMINISTRACYJNA

  • Szkolenie z języka migowego – poziom A1 [90h] – 1 gr. 6 os. [luty - lipiec 2021 r.]
  • Szkolenie z języka migowego – poziom A2 [90h] – 1 gr. 6 os. [luty - lipiec 2021 r.]
  • Szkolenie z obsługi klienta z niepełnosprawnością [8h] – 2 gr. 8 os. [czerwiec 2021 r.]
  • Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osobą z niepełnosprawnością [16h] – 2 gr. 8 os. [czerwiec - wrzesień 2021 r.]
  • Szkolenie z wsparcia osób z niepełnosprawnością w szkolnictwie wyższym w świetle ustawy 2.0 [8h] – 2 gr.
    8 os. [czerwiec - wrzesień 2021 r.]
  • Szkolenie z wsparcia finansowego procesu kształcenia dla osób z niepełnosprawności [6h] – 1 gr. 6 os. [kwiecień - maj 2021 r.]
  • Szkolenie z wyrównywania szans na rynku pracy przyszłych absolwentów z orzeczonym stopniem niepełnosprawności [6h] – 1 gr. 6 os. [kwiecień - maj 2021 r.]
  • Szkolenie z pomocy świadczonej osobie z niepełnosprawnością oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej [16h] – 2 gr. 8 os. [czerwiec - wrzesień 2021 r.]
  • Warsztaty z pierwszej pomocy przedmedycznej [16h] – 2 gr. 8 os. [czerwiec - wrzesień 2021 r.]

 

KADRA DYDAKTYCZNA

  • Szkolenie z metod komunikacji i rodzajów zachowań przy współpracy z osobą z niepełnosprawnością [8h] –
    4 gr. 8 os. [październik - grudzień 2021 r.]
  • Szkolenie z pomocy świadczonej osobie z niepełnosprawnością oraz osobom o ograniczonej zdolności ruchowej [16h] – 4 gr. 8 os. [październik - grudzień 2021 r.]
  • Szkolenie z metod aktywizacji i organizacji pracy osoby z niepełnosprawnością [8h] – 4 gr. 8 os. [październik - grudzień 2021 r.]
  • Warsztaty z pierwszej pomocy przedmedycznej [16h] – 4 gr. 8 os. [październik - grudzień 2021 r.]
  • Warsztaty BHP i p.poż [8h] – 3 gr. 5 os. [październik – grudzień 2021 r.]

Rekrutacja uczestników prowadzona jest w sposób ciągły od lutego 2020 r. do września 2021 r.

 

Postępowanie rekrutacyjne obejmuje:

  • zbieranie wniosków przyjęcia wraz z załącznikami,
  • wypełnienie ankiety mającej na celu diagnozę potrzeb uczestnictwa w szkoleniach podnoszących świadomość niepełnosprawności,
  • ocena wniosków,
  • wybór uczestników szkoleń – podjęcie decyzji przez Komisję Kwalifikacyjną.

 

Przyjmowanie wniosków:

  • Wnioski wraz z pozostałymi dokumentami będą przyjmowane w okresie trwania rekrutacji:

−  osobiście w Biurze projektu (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00) lub za pośrednictwem poczty polskiej poprzez złożenie wniosku o przyjęcie do szkolenia (załącznik nr 1 do regulaminu) oraz e-mailowej z zastrzeżeniem o konieczności dostarczenia oryginału wniosku w ciągu 7 dni wraz z wymaganymi dokumentami.

Lista rankingowa uczestników projektu zostanie przygotowana na podstawie metodologii oceny wniosków rekrutacyjnych:

  • Kompletność złożenia wniosku wraz z wymaganymi dokumentami: + 5 pkt,
  • Staż pracy w WSIiZ: + 3 pkt [powyżej 1 roku do 3 lat], + 5 pkt [powyżej 3 do 5 lat], +7 pkt [powyżej 5 pkt],
  • Wyniki ankiety mającej na celu diagnozę potrzeb uczestnictwa w szkoleniach podnoszących świadomość niepełnosprawności: od +1 do + 10 pkt.

Aktualnie Beneficjent nie prowadzi żadnych postepowań ofertowych w ramach projektu pt. „Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia dostępna dla wszystkich”

 

Polityka Prywatności

Mapa Strony

  • Chemia żywności inżynier
  • Dietetyka kliniczna studia
  • Dietetyk studia
  • Kosmetologia studia

 

Kampus nr 1

Ul. Bitwy Warszawskiej 1920 nr 18
02-366 Warszawa

logo_szary.png 

Kampus nr 2

Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa

 

BIP

Copyright © 2020. Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia.
 
Opieka - DoCom
Autor: windweb.pl

Back to top

Pliki Cookies

Ta strona korzysta z „ciasteczek”, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Klikając „Zgadzam się”, wyrażasz zgodę na użycie WSZYSTKICH plików cookie. Możesz jednak spersonalizować ustawienia plików cookies klikając „Ustawienia plików cookies”.

Ustawienia plików cookies Zgoda