MARKETING HEALTH & BEAUTY
POZIOM KSZTAŁCENIA: STUDIA PODYPLOMOWE
CZAS TRWANIA: 1 ROK
REKRUTACJA TRWA
ABSOLWENT STUDIÓW PODYPLOMOWYCH NA KIERUNKU MARKETING HEALTH & BEAUTY:
- rozumie znaczenie zastosowania w praktyce posiadanej wiedzy teoretycznej, przejawiającej się również w czasie organizacji działalności marketingowej w branży health&beauty
- ma wiedzę o zastosowaniu instrumentów marketingowych, w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej dla przedstawicieli środowiska społeczno-gospodarczego, reprezentujących branżę health&beauty
- w pogłębionym stopniu rozumie związek oraz opisuje zależności pomiędzy działalnością marketingową przedsiębiorstwa, a efektywnością jego rozwoju i przewagą konkurencyjną
- samodzielnie analizuje i rozwiązuje dylematy decyzyjne pojawiające się na etapie konstruowania i wdrażania strategii marketingowej, kierując się przy tym aspektami prawnymi i oczekiwanymi rezultatami
- posiada umiejętności planowania i kreowania efektywnych, spójnych i usystematyzowanych kampanii marketingowych i public relations, a także wydarzeń branżowych dedykowanych dla branży health&beauty
- dostrzega i weryfikuje błędy we wdrożonej strategii marketingowej oraz wdraża w razie konieczności niezbędne działania naprawcze
- potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się, a także inspirować innych do samorozwoju, uwzględniając przy tym świadomość dynamicznych zmian w gospodarce krajowej i globalnej
- ma świadomość wystąpienia ewentualnych negatywnych skutków błędnie skonstruowanej narracji marketingowej, a także skłonności branży health&beauty do ograniczoności zasobów i skłonności do ryzyka
- potrafi wykorzystać nabytą w czasie procesu kształcenia wiedzę dla wzmocnienia i ugruntowania swojej pozycji zawodowej
CZESNE
I SEMESTR | II SEMESTR | |
---|---|---|
OPŁATA ZA SEMESTR | 5000 ZŁ | 5000 ZŁ |
MOŻLIWOŚĆ ROZŁOŻENIA CZESNEGO NA 2 lub 4 RATY
I semestr |
wymiar godzin |
|||||
lp. |
moduł |
rygor |
ECTS |
w. |
ćw. |
inne |
1. |
Prawne aspekty działań marketingowych w branży health&beauty |
Z |
2 |
12 |
|
|
2. |
Public relations w branży health&beauty |
E |
6 |
16 |
16 |
|
3. |
Budowanie i zarządzanie wizerunkiem oraz tożsamością przedsiębiorstwa |
E |
5 |
16 |
16 | |
4. |
Metody analizy strategicznej przedsiębiorstwa |
Z |
4 |
12 |
12 |
|
5. |
Projektowanie i wdrażanie strategii marketingowej |
E |
5 |
12 |
16 |
|
6. |
Budżetowanie w marketingu |
Z |
4 |
18 |
||
7. |
Zintegrowana komunikacja marketingowa |
Z |
2 |
|
18 |
|
8. |
Wskaźniki efektywności działań marketingowych |
Z |
2 |
|
12 |
|
9. |
BHP |
Z/BO |
0 |
4 |
II semestr |
wymiar godzin |
|||||
lp. |
moduł |
rygor |
ECTS |
w. |
ćw. |
inne |
1. |
Marketing produktowy i promocja marek branży beauty |
E |
6 |
10 | 18 | |
2. |
Marketing i reklama podmiotów leczniczych |
E |
6 |
10 |
18 |
|
3. |
Budowanie przewagi konkurencyjnej |
Z |
4 |
|
18 | |
4. |
Zarządzanie ryzykiem w branży health&beauty |
Z |
4 |
10 |
10 |
|
5. |
Techniki sprzedaży |
Z |
3 |
|
18 |
|
6. |
Techniki negocjacji w biznesie |
Z |
3 |
|
18 | |
7. |
Warsztat rozwoju kompetencji interpersonalnych i przywódczych |
Z |
4 |
|
18 |
warsztaty |
|
zajęcia prowadzone z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość |
DO POBRANIA